• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Min första Skx, vilken klocka!! :D
IMG_3857.JPG

Är du nöjd med den länken? Kanske någon till bild med den?

Har en skx007 på ingående (på gummi) och tänkt köpa jubilee - men har hört att Seikos egna är rätt flamsiga.

På strapcode verkar det finnas många jubilee-varianter. En riktig djungel.
Är riktigt nöjd med länken! Tung och gedigen och går enligt mig inte att jämföra med Strapcodes vanliga jubileélänk. Denna är betydligt robustare.
Jämförelse med Seikos egen behöver jag nog inte ens kommentera ;)
IMG_20170414_174947.jpg

IMG_20170414_174956.jpg

IMG_20170414_175006.jpg

Är riktigt nöjd med länken! Tung och gedigen och går enligt mig inte att jämföra med Strapcodes vanliga jubileélänk. Denna är betydligt robustare.
Jämförelse med Seikos egen behöver jag nog inte ens kommentera ;)
IMG_20170414_174947.jpg

IMG_20170414_174956.jpg

IMG_20170414_175006.jpg

Grymt! Får ta mig en titt på det. Har en skx007 på ingående som sagt. köpte du den direkt från strapcode?

IMG_3222.JPG

skx007 med oem jubilee

Grymt som tusan! Vad för jubilee är det? Strapcode Angus?

Skriver även i den här tråden då inte så många kollar köpesdelen:

Ingen med en Strapcode Angus jubileelänk till salu? Eller deras vanliga jubilee?

Min på superjubilee, lite tajt dock. Så hör gärna av dig om du har en eller två länkbitar över och vill sälja! :)
image.jpg
Annars kan du skicka över ett mail till strapcode om ingen nappar, kanske inte det billigaste alternativet men de kan definitivt hjälpa till såvida det inte handlar om en variant de inte har kvar.

Annars kan du skicka över ett mail till strapcode om ingen nappar, kanske inte det billigaste alternativet men de kan definitivt hjälpa till såvida det inte handlar om en variant de inte har kvar.
Har gjort det och fått svar på att det går, avvaktar någon dag ifall någon här på forumet har, blir lite smidigare än att beställa från Hong Kong. :)

Någon som uppgraderat som kan tänka sig att sälja av sitt orginal skx-jubilee? Det jag hittar på ebay som är billigt på riktigt är mest aftermarketgrejer.

Vill prova på den fulla upplevelsen, med rassel och allt.

Tillbaka
Topp