Rixard
Silver
TackSnabbt tagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSnabbt tagen...
Vem är magikern som fixat modden?
007:an tillbaka från forumets trollkarl med ombyggt 4r36, bubble sapphire med röd AR, svart datum och kanji. Som den skulle varit från början med andra ord.
Bubbeleffekten är magisk ur vissa vinklar. Time to relax
Det är en enkel fix som lyfter klockan rejält. Jag använder min otroligt mycket. En klar favorit. Funkar till allt och på vilket strap som helst.Grymt, har själv ett på väg från honom sedan någon vecka tillbaka. Har du lust att knäppa en profilbild, har inte sett hur den ser ut innan
Snyggt även på en skx023 dykare. Gör inte så mycket band nu för tiden? Service av klockor tar för mycket av tiden . Men det händer att jag knåpar till ett och annat? Finns många som gör fina band på forumet .Mer midsize
Skx023 på läder från @rogart-63 . Kanske fel klocka för det bandet men ett jädrigt fint band.
Mer midsize
Skx023 på läder från @rogart-63 . Kanske fel klocka för det bandet men ett jädrigt fint band.
@rogart-63Vem är magikern som fixat modden?
Skyldig igen Har dock för mig att verket var ett NH35 eller 36? Men det är väl så gott som något 4S26.
Min SKX007J gick ca -55s/efter nyköp och jag gav det 2 månader utan att se någon förbättring. Lämnade in den på garantin och efter detta ligger den på +6-7s/d. ±2 min i veckan var acceptabelt för detta urverk enligt urmakaren.Hur går era SKXar? Min fortar sig ca 13sek/dygn.
Sjukt fint! Är det sapfir?Sjösättning av båt med 007
TackarNej det tror jag inte vet att man kan köpa safir glas till skx007Sjukt fint! Är det sapfir?
Hej! Ber om ursäkt för det.
Men kan någon hjälpa? Är skx med 25juveler eller vanligt 23?
Finns det inte med 23-25?På SKX007/009 är det 21 jewels.
Ljuser som sapfir.TackarNej det tror jag inte vet att man kan köpa safir glas till skx007
Någon som är intresserad av att köpa min SKX033 (ovan)?
Vad säger ni?
Såg att det fanns en del olika versioner dock men ok.Ja, det står ju "design to fit Seiko divers SKX 007"