• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på klockor och bilar

Inte min bil eller klocka (Day-Daten), men passar in i tråden. :)
Det var en episk tur till Stockholm med Omen.

2014-09-05_08-16-18.JPG


2014-09-06 12.02.14-1.jpg


2014-09-06 15.58.16.jpg


2014-09-06 12.53.46 HDR-1.jpg



Bonusbild. Man måste packa och prioritera rätt. ;)
2014-09-05_08-05-53.JPG
Fyfan!....Avundsjuk. Snyggaste pulkan i stan!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Den låter kul iaf. (återigen, STORT förlåt till er i tunneln för att vi är pubertala småpojkar...)

Astonen skäms inte för sig den heller iofs.

Vem är det som fnittrar så sött som en liten flicka i slutet på filmsnutten? :D

Måste erkänna att jag gör precis likadant när jag kör Mustangen när jag kör igenom en tunnel. Frikopplar & varvar motorn lite... Det är de små sakerna i vardagen som gör det!
 

Jens

Greedo
Vad har du för kärra/kärror i dagsläget Ingo ?
Minns att du visade upp en del skönheter på gamla goda tiden! Kul att du hittat hit.


J
 

H-O-A

Breitling
Vem är det som fnittrar så sött som en liten flicka i slutet på filmsnutten? :D

Måste erkänna att jag gör precis likadant när jag kör Mustangen när jag kör igenom en tunnel. Frikopplar & varvar motorn lite... Det är de små sakerna i vardagen som gör det!


Det är väll ändå standard, rattar man muskel bil är det nästan lag på att torr varva i alla tunnlar, är det tillräckligt många nyfikna får man peta ner ngt steg o rita lite som bonus :) :)

Hade det problemet med vår camaro att det ständigt kom så mkt rök så bakom bilen :woot:
 

H-O-A

Breitling
Ja den drog onekligen uppmärksamhet till sig


S0-Photos-du-jour-Aston-Martin-V8-Vantage-Mansory-Gumball-229668_zps1fd5af1b.jpg

IMG_4666-version2_zps2fea45be.jpg
Den där vagnen känner jag allt igen, vi har språkat lite på garaget, tror det var ngn fotograf som tagit höst bilderna på denna som kände mackan min vän som även han är fotograf, eller var det ngn ägare före/efter dig som jag språkade med?
 
Topp