• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på klockor och bilar

Tack, ja den är faktiskt riktigt trevlig med V-12 (inga klockbilder dock)
2015-01-22 06 20 22.jpg

..och Maserati Gran-Cabrio är riktigt rolig den med.:)
20140719_182402_8_bestshot.jpg
Haha! Helt fantastiskt! Har de inte uppfunnit jantelagen där nere eller vad händer? ;) Stäng tråden. :cigar:
 

Trulli

Cartier
Den där vagnen känner jag allt igen, vi har språkat lite på garaget, tror det var ngn fotograf som tagit höst bilderna på denna som kände mackan min vän som även han är fotograf, eller var det ngn ägare före/efter dig som jag språkade med?


Stämmer bra det, Mackan har fotat bl a min 360 spider och 458:an som ligger uppe i den här tråden.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
10951478_10153028671069153_1794121014_n.jpg
Hörde något om klockor och fordon, var ju tvungen att springa ut till garaget och knäppa ett par foton. Passade även på att rasta damen när jag ändå var igång! :) Lyckas dessvärre inte styra in filmklippet här..
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Har sett att de hållit värdet riktigt bra senaste åren, har det varit någon uppgång till och med eller de har legat stadigt på samma pris?
Ja, då det endast kom 79st (?) till Sverige varav minst en är kvaddad och ett par exporterade så är ju inte utbudet så stort tyvärr. Är väl det som gör att priserna är rätt höga samtidigt som den är kanske det mest körglada bil BMW tillverkat hittils. Rak sexa + 340hk + rwd + endast manuell växellåda = Liseberg & Gröna Lund, varje dag!
image.jpg
 

Snårtas

Rolex
Ja, då det endast kom 79st (?) till Sverige varav minst en är kvaddad och ett par exporterade så är ju inte utbudet så stort tyvärr. Är väl det som gör att priserna är rätt höga samtidigt som den är kanske det mest körglada bil BMW tillverkat hittils. Rak sexa + 340hk + rwd + endast manuell växellåda = Liseberg & Gröna Lund, varje dag!
image.jpg
Och de låter som ett jävla as, till och med på tomgång ;) Stark vill-ha-faktor!
 

kabro

Cartier
Ja, då det endast kom 79st (?) till Sverige varav minst en är kvaddad och ett par exporterade så är ju inte utbudet så stort tyvärr. Är väl det som gör att priserna är rätt höga samtidigt som den är kanske det mest körglada bil BMW tillverkat hittils. Rak sexa + 340hk + rwd + endast manuell växellåda = Liseberg & Gröna Lund, varje dag!
image.jpg
Så jäkla fin att jag både är ordentligt avundsjuk men samtidigt lyckas glädjas åt dig :)
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Ja, då det endast kom 79st (?) till Sverige varav minst en är kvaddad och ett par exporterade så är ju inte utbudet så stort tyvärr. Är väl det som gör att priserna är rätt höga samtidigt som den är kanske det mest körglada bil BMW tillverkat hittils. Rak sexa + 340hk + rwd + endast manuell växellåda = Liseberg & Gröna Lund, varje dag!
image.jpg
Riktigt rolig bil det där, bland det roligaste jag har kört från BMW!
 
Topp