Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ljuset eller är den där urtavlan svart?3000m och heliumventil känns helt rätt om man ska mättnadsdyka![]()
Synd bara att en fin klocka vill man både använda och stoppa undan för sådanna påfrestningar, jag är dock för pedant
![]()
Är det ljuset eller är den där urtavlan svart?
Fin klocka, men isåfall fel tråd[/QUOTED
Den är blå![]()
![]()
Armand Nicolet JS9
Eller Superocean Heritage eller Akvaräser![]()
En billigare variant men sååååå snygg. Längtar tills den kommer, extremt underligt dock att den fortfarande inte dykt upp. Släpptes förra Baselworld (2018) och nu är 2019 snart här och fortfarande ingen distributionskedjan. Men när den kommer lär det rusas till butikerna.
Den blåa Longinesdykaren är helt underbar
![]()
Det är inte min alltså, men ja. Läcker! Lite stor kanske. 44mm har jag för mig.Jäkla läcker Ronnie. vad tycker du?
Det är inte min alltså, men ja. Läcker! Lite stor kanske. 44mm har jag för mig.
Mycket fin klocka men denna är väl en flieger och ingen dykare!Kan även rekommendera Sinn 104 som nyligen släpp klockan med blå tavla.
![]()
Du har rätt! Tycker själv den känns som både, inte många flieger som har screw down crown, 20 bar och en bezel som "kan" användas för att räkna upp, även om den används för att räkna ner.Mycket fin klocka men denna är väl en flieger och ingen dykare!
Du har rätt! Tycker själv den känns som både, inte många flieger som har screw down crown, 20 bar och en bezel som "kan" användas för att räkna upp, även om den används för att räkna ner.
Mycket fin klocka men denna är väl en flieger och ingen dykare!
Du har rätt! Tycker själv den känns som både, inte många flieger som har screw down crown, 20 bar och en bezel som "kan" användas för att räkna upp, även om den används för att räkna ner.
Men Margarin, är du inte rädd att få in vatten, det är ju ingen screw down crown, 20 bar klocka precis
Har du missat @yonsson s podd?Men Margarin, är du inte rädd att få in vatten, det är ju ingen screw down crown, 20 bar klocka precis![]()