• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blå Rolex

Väldigt traditionellt, tycker jag. Det är en komplimang! Jag tycker också om den blå tavlan och den traditionella förpackningen. Så vitt jag förstått är dessutom glaseringen numera av en legering som inte kräver rodinering för att vara bländande vit.

Så: grattis!

Men du, du håller väl inte på att avveckla din Seikosamling för att gå mot moderna Rolexar? Det vore ju synd, eller hur?

Mvh A

Väldigt traditionellt, tycker jag. Det är en komplimang! Jag tycker också om den blå tavlan och den traditionella förpackningen. Så vitt jag förstått är dessutom glaseringen numera av en legering som inte kräver rodinering för att vara bländande vit.

Så: grattis!

Men du, du håller väl inte på att avveckla din Seikosamling för att gå mot moderna Rolexar? Det vore ju synd, eller hur?

Mvh A

Avveckling är att ta i. En liten minskning och fokusering på GS är det som sker vad gäller Seikona. Kommer en 7-klocksannons inom kort... :)

Jag har lurat en tid här nu men vi bodde ett antal månader i samma tält och logement. Du räknade och jag sköt med Jansson (?). Brotanek rensade sina tänder och Grissom körde fast skotrar. Det är janne

Jag har lurat en tid här nu men vi bodde ett antal månader i samma tält och logement. Du räknade och jag sköt med Jansson (?). Brotanek rensade sina tänder och Grissom körde fast skotrar. Det är janne
Fan va kul, då kanske du uppskattar det här fotot: 32:a Norrlandsjägarpluton 89/90. Unga, raska män. :)
5fmQJLs.jpg

Så händer det igen .... jag hade bestämt mig för en 11427 åsså kommer din klocka och förstör!

Grymt snygg.

Tillbaka
Topp