• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Bay Black.

Gold

Panerai
2-Faktor
Mayer verkar ha fått ett ex redan

image.png

Eller kan det vara så att han klämde på en som Hodinkee gjorde en reccension på?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad tror ni, kommer köp/sälj avdelningen att svämma över av Black Bay blå/röd till salu de närmaste månaderna ?
Place your bets, place your bets :greedy:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För er som inte läste nyheten som jag skrev i Watchout-tråden och i Tudor-tråden förra veckan så släpps denna modell i Sverige i november, enligt min AD.

Fick klämma på den förra veckan och den är riktigt bra. Bäst hittills, i mina ögon.
Du har skrivit det på typ 5 olika ställen nu. Vill du att vi ska buga eller vad vill du?
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Men är verkligen antalet förändringar på ett ur ett direkt värde på "hypen". En klocka som får mycket hype, eller whatever som får mycket hype får väl det för att folk reagerar på den, alltså blir hypad.

Om många skriver om en klocka, det finns många artiklar och bilder på internet så är det ju en stor hype. Borde inte vara svårt att förstå.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag gillar nog estetiskt den röda bäst fortfarande. Men är lite kluven - denna är tvärläcker. Hur korrelerar denna till Philips auktionen?
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Undrar hur lång tid det kommer innan denna blir fejkad på samma sätt...

Jag gillar den förövrigt, fin, den röda gillar jag inte mycket, den blåa dock.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Men iof känns det som marknaden kommer att svämma över med beggade blå och röda inom kort...

Inom kort? Har det inte redan hänt? Har väl sålts typ tre BB bara de senaste dagarna? Och ligger ju en röd på K&S nu som har prisbumpats typ två gånger per dag men ändå känns iskall? #hype #butwhy?
 
Topp