• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag sökte men fann inget som jag tyckte passade superbra, men är tråden onödig så får den väl låsas? Men onekligen så har tips kommit in och ett helt gäng bevakar tråden så den verkar inte vara direkt ointressant.
Det är väl perfekt att samla alla aktuella erbjudanden här. Ser inte problemet.

Inget problem i sig med trådens syfte, tyckte bara det var onödigt med en ny tråd när det redan fanns en som samlade erbjudanden.

Klockmaster erbjuder 20% rabatt på allt online på fredag:
Screenshot_20181119-202759.jpg

Klockmaster erbjuder 20% rabatt på allt online på fredag:
Screenshot_20181119-202759.jpg
Tack för tipset. Rydbergs som det tipsades om tidigare i tråden är också en del av Klockmaster och kör samma erbjudande hela veckan om man inte orkar vänta. :)

Jag blev faktiskt lite förvånad när jag gick in på hemsidan för att se om det gällde hela kedjan men inte hittade någon information om det men det är ändå fristående butiker så de kanske får välja själva vilka kampanjer som körs.

såg att dom hade Airman 18 i purist versionen för cirka 4-5k som inte är dyrt alls mot vad man får!
bland den mest praktiska klockan jag äger!
24h visning,200m och allmänt bra storlek med sina 39mm!
funkar till allt och är underbar på nato!
20180626_175214.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp