• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Globalwatchband släpper koderna imorgon

4A6846CD-10AB-4E4F-B2E5-AB9989DBD3BA.png

10% rabatt på Creationwatches. Kod: blackfriday

Blev en till klocka för mig... Hade lovat att inte köpa någon mer i år. Fan då.

Försöker hitta en schysst damklocka från "riktigt" märke för under 1000kr (rea eller inte) Är sjukt svårt, dåligt utbud för damer. Inte konstigt att de köper typ Michael Kors osv.

Senast ändrad:
Oh, Om det erbjudandet gäller samtliga märken så känns det som en riktigt bra deal.
Ja, det ska gälla alla produkter upp till 25k så som jag förstår det kan du köpa flera produkter med denna rabatt så länge värdet per vara inte överstiger 25k. De var lite dyra på den klocka jag var intresserad av men jag minns att de med god marginal var billigast i Sverige på en Oris som jag kikade på förra året så det kan absolut vara värt att jämföra priser.

Nej att säga att 20 procent är standard tror jag bara ställer till det för folk. Det kan gå att få det men sanningen är att det beror på. Möjligen kan man säga mellan 10 o 20 beroende på återförsäljare, tillfälle, märke och modell. Samt om du handlat tidigare.
Men vissa tex Sinn eller många Rollar (av olika skäl) går ju inte alls att pruta på. Men försöka skall man och lbland kommer man långt!

Varför går inte Sinn att pruta på menar du?

Varför går inte Sinn att pruta på menar du?
Njae går o går... Jag prutade på en 104a på Iguana Sell men i princip så har ju AD (de få som finns) samma utpris som Sinns egen direktförsäljning. Då finns inte samma marginaler som ADs har på en del märken. Direktförsäljning har ju som syfte att pressa priset så det blir svårare att pruta helt enkelt. Däremot kan det såklart gå ibland ändå men inte så regelmässigt som vissa andra märken.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp