Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockson.se har några till nedsatt pris!Hojta gärna till om ni stöter på trevliga klockboxar för 10+ klockor
Klockson.se har några till nedsatt pris!
Inga jätterabatter men ändå
Luffarna har ju höjt priserna så det är ju typ samma deras vanliga pris.
Klockia kör 22-50% på rubbet.
Jag försöker låta bli att beställa.... men det känns svårtBeställde (igår) en Sjöö Sandström Royal Steel 25 year anniversary edition från www.rydbergsur.se. - 20% = helnöjd.
Lånad produktbild
Exakt. Dåligt.Luffarna har ju höjt priserna så det är ju typ samma deras vanliga pris.
Högg precis ett hirsch-band, ingen jätterabatt men alltid något!
Tack för info!! Köpte en julklapp10% rabatt på Creationwatches. Kod: blackfriday
Blev en till klocka för mig... Hade lovat att inte köpa någon mer i år. Fan då.
Försöker hitta en schysst damklocka från "riktigt" märke för under 1000kr (rea eller inte) Är sjukt svårt, dåligt utbud för damer. Inte konstigt att de köper typ Michael Kors osv.
Klockia kör vidare hela helgen. Skylten bytt mot Black Weekend nu.
Oh, om det erbjudandet gäller samtliga märken så känns det som en riktigt bra deal.Jag fiskar upp den här tråden och fortsätter fylla på med årets rea. Rydbergs Ur som bl.a. säljer Tag Heuer, Oris, Certina m.m. ger 20% rabatt på allt (upp till 25k) med koden BLACK FRIDAY.
Ja, det ska gälla alla produkter upp till 25k så som jag förstår det kan du köpa flera produkter med denna rabatt så länge värdet per vara inte överstiger 25k. De var lite dyra på den klocka jag var intresserad av men jag minns att de med god marginal var billigast i Sverige på en Oris som jag kikade på förra året så det kan absolut vara värt att jämföra priser.Oh, Om det erbjudandet gäller samtliga märken så känns det som en riktigt bra deal.
Tack för tips, blev ett köp!Jag fiskar upp den här tråden och fortsätter fylla på med årets rea. Rydbergs Ur som bl.a. säljer Tag Heuer, Oris, Certina m.m. ger 20% rabatt på allt (upp till 25k) med koden BLACK FRIDAY.
Nej att säga att 20 procent är standard tror jag bara ställer till det för folk. Det kan gå att få det men sanningen är att det beror på. Möjligen kan man säga mellan 10 o 20 beroende på återförsäljare, tillfälle, märke och modell. Samt om du handlat tidigare.
Men vissa tex Sinn eller många Rollar (av olika skäl) går ju inte alls att pruta på. Men försöka skall man och lbland kommer man långt!
Njae går o går... Jag prutade på en 104a på Iguana Sell men i princip så har ju AD (de få som finns) samma utpris som Sinns egen direktförsäljning. Då finns inte samma marginaler som ADs har på en del märken. Direktförsäljning har ju som syfte att pressa priset så det blir svårare att pruta helt enkelt. Däremot kan det såklart gå ibland ändå men inte så regelmässigt som vissa andra märken.Varför går inte Sinn att pruta på menar du?
Fyller på tråden, strapped.se verkar ha rea, schyssta armband och verktyg från bergeon.