Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, supertråkigt!
Fick du legitimation?
Såg du pengarna på ditt konto innan han lämnade? Det går väl inte att ta tillbaka pengarna efter det att de syns på ens eget konto?
Lider med dig, klocka o cash borta..
Skedde det kvällstid eller på en helg?
Hoppas verkligen det löser sig.
Stött på denna skojaren med, tyvärr.
Även det ärende hos Polisen
Hade på känn att han inte hade svenskt ursprung...
Polisen jobbar på det.
Måste faktiskt också understryka att den här typen av kommentarer inte är ok. Du får tycka precis vad du vill så klart men kom ihåg att alla ska känna sig välkomna här.Hade på känn att han inte hade svenskt ursprung...
För djävligt! Men bra att du tog upp det i denna tråden.Ungefär samma som TS.
Två killar, 45 och 20 års åldern.
Den äldre hette Laszlo Kolompar.
Det gick till som Ramlösa skriver.
Detta var i Juni, så längesen men ej glömt.
Polisen jobbar på det.
Vad spelar det för roll vad han har för ursprung?
Det spelar givetvis ingen roll, media skriver sällan om ursprung vilket jag tycker är fel det är absolut inte rasistiskt att skriva vilket ursprung järnringsmannen har etc bara bra för statistiken.
"järnringsmannen"? ...hade han järnring, det missade jag helt??? asatroende perhaps?
MEN vilken skostorlek hade han? det vill jag veta för "statistiken"...
Det spelar givetvis ingen roll, media skriver sällan om ursprung vilket jag tycker är fel det är absolut inte rasistiskt att skriva vilket ursprung järnringsmannen har etc bara bra för statistiken.
Heter han Lazlo skulle jag tro att han har det etniska ursprunget vägpirat som kvällstidningarna nu förtiden kallar dem
Tråkig historia, hoppas det löser sig. Nu förtiden frågar jag alltid om referens från köparen om jag inte känner igen personen i fråga.
Det där var väl att vara lite snabb va...
Hade på känn att han inte hade svenskt ursprung...