Min brorsas bästa kompis heter Laszlo, kul snubbe, han är bergsklättrare och civilingenjör...![]()
Ha, skulle aldrig göra affärer med civ ing. De går inte att lita på och bergsklättrare är alldeles för riskbenägna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min brorsas bästa kompis heter Laszlo, kul snubbe, han är bergsklättrare och civilingenjör...![]()
Jo, för ingen som luras är ju svensk. Helt enkelt därför att vi svenskar inte är sådana, vi är ärliga och allt igenom goda. Vi är bäst! Och trevligast!
Fy fan vilken idiotisk kommentar!
Väldigt tråkigt att höra!
Problemet med denna typ av brott är ju att även om gärningsmannen grips och döms så finns varken pengar eller klockor kvar och ni som blivit utsatta får tyvärr knappast något tillbaka.
Han låter ju helt livsfarlig!Min brorsas bästa kompis heter Laszlo, kul snubbe, han är bergsklättrare och civilingenjör...![]()
Ha, skulle aldrig göra affärer med civ ing. De går inte att lita på och bergsklättrare är alldeles för riskbenägna!
En rasists logik:
De flesta ferraribilar är röda, då går jag och köper en röd bil för det är antagligen en ferrari
Går väl lägga upp en liknande annons och hoppas samma snubbe nappar, och sen klippa knäskålarna på han och hans kompanjon. Han kommer få en lätt smäll på handen av polisen och sen fortsatt.a.
Kriminalitet har inget med nationalitet att göra men allt med social situation att göra
Vem tänkte du på, han som klipper knäskålarna eller?
Jag ser mig som rasist, min festmö är från Tanzania. Och det lär inte bli rasrena barn. Så ja jag är rasist för hade jag inte varit det hade jag tyckt raser bör få existera. Idag säger folk allt är rasism, så tragiskt.
Att det har med social situation att göra är ju också Bs. Det finns många som klarar sig men gör det för kriminella saker. Sluta försök få kriminella att framstå som offer.
Jag ser mig som rasist, min festmö är från Tanzania. Och det lär inte bli rasrena barn. Så ja jag är rasist för hade jag inte varit det hade jag tyckt raser bör få existera. Idag säger folk allt är rasism, så tragiskt.
Jag tror det var en förklaring och inte en ursäkt.
Att det har med social situation att göra är ju också Bs. Det finns många som klarar sig men gör det för kriminella saker. Sluta försök få kriminella att framstå som offer.
Maken till osammanhängande trams får man leta efter.
Det finns många som klarar sig men gör det för kriminella saker?
Vad menar du?
Han menar antagligen att de flesta kriminella inte gör det för att klara brödfödan utan för snabba enkla cash.Det finns många som klarar sig men gör det för kriminella saker?
Vad menar du?
Vad har hans ursprung med saken att göra? Är det relevant????Fyfan vilken mardröm, inte lite pengar heller !, givetvis ska du ge oss namnet så inte fler här blir lurade. Hoppas du får tag på idioten även fast chansen är minimal...
PS : va var det för klocka ?, så vi kan hålla ögonen öppna. Var mannen av svenskt ursprung ?
Han menar antagligen att de flesta kriminella inte gör det för att klara brödfödan utan för snabba enkla cash.
OT: jo men det där med att föra statistiken har vi ju på sistone vetat att det är viktigt. titta bara på hur bra det gick med romregistreringen. poliserna i skånelandet blev ju riktiga hjältar!
Så, tillbaks på spåret. Tråkigt det som har hänt. Med dagens teknik att skojarna vet hur de kan nyttja systemet. Kanske dags att införa gamla hederliga "endast kontanter" som det enda betalningsmedlet. Swish har ju funkat kanoners sedan jag fick kännedom om appen.