• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

123.jpg

Passformen på snorungens kavaj är nästan lika sorglig som annonsen. Hur funkar den där facebooksidan? Får de syssla med häleri helt öppet utan att facebook stänger ner gruppen?

Kom och fynda en Tag Heuer "Grand" Carrera för 300 spänn!

Helt ny ursnygg chronograph herrklo...ronograph-herrklocka-auktion_190209_224801376

Bilagor

• uploadfromtaptalk1422708662619.png
    uploadfromtaptalk1422708662619.png
    124 KB · Visningar: 243
På en ''underground'' Köp och säljgrupp för orten så florerar det en hel del klockor. Kräver man och informerar om vikten av ''fullset'' så blir man förmodligen utsatt för obehagligheter och tyvärr så är nog utbudet bättre för de som är intresserade av taserbestyckade iphoneskal och annan kontraband.

Jargongen och annonserna i sig roar dock. Såg den här tråden och letade upp den här godbiten på 5 minuter.
Hustlare.png

På en ''underground'' Köp och säljgrupp för orten så florerar det en hel del klockor. Kräver man och informerar om vikten av ''fullset'' så blir man förmodligen utsatt för obehagligheter och tyvärr så är nog utbudet bättre för de som är intresserade av taserbestyckade iphoneskal och annan kontraband.

Jargongen och annonserna i sig roar dock. Såg den här tråden och letade upp den här godbiten på 5 minuter.
Hustlare.png

Haha kvitto saknas....Vad förvånande det var.

Det är snarare färre än man tror sett till volym. De flesta säljare är nämligen exceptionellt ärliga. Min favoritaffär är när jag sålde en motorcykel och en kille skickar 75.000kr i förskott och hämtar hojen en månad(!) senare. De pengarna hade jag ju lätt kunnat kunnat köpa en DSSD för och sedan be honom fara och flyga när han kom en månad senare men det gjorde jag ju inte. Detsamma skulle 99,9% av säljarna göra.

hade 3 st sportrolex, som var fullt betalda, liggandes i drygt ett halvår innan killen bestämde sig vart de skulle skickas någonstans, kändes lite udda då vi bara haft mailkontakt

Tillbaka
Topp