• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Fin vintage Breitling på Blocket.

image.jpg

Var och lunchade på Militärsällskapet på Vallhallavägen, intressant ställe.

Såg den här lappen på anslagstavlan.

6702900102a6014c7f079c0e96d8644f.jpg

Det var väl inte en så tokig annons? kanske skulle nå en större publik om han la upp anonsen på nätet men bör ju vara någolunda rätt publik på militärsällskapet. Fick erbjudande om att köpa en sån för några år sedan av min urmakare, ångrar fortfarande att jag passade...

Samma översättning som en tidigare AT på Blocket. Se tidigare kommentarer ovan. Skull inte förvåna mig om det är samma person. Byter län och nick. Har mailat på två liknande annonser senaste månaderna och då har han/hon påstått sig bo i Tranås och vill inte lämna ut mer uppgifter än så. Jag håller mig borta från denna hur mycket jag än letar efter en prisvärd AT.

Samma översättning som en tidigare AT på Blocket. Se tidigare kommentarer ovan. Skull inte förvåna mig om det är samma person. Byter län och nick. Har mailat på två liknande annonser senaste månaderna och då har han/hon påstått sig bo i Tranås och vill inte lämna ut mer uppgifter än så. Jag håller mig borta från denna hur mycket jag än letar efter en prisvärd AT.
Hon verkar ju seriös or NOT

Tillbaka
Topp