Sista kommentaren.... Tro inte jag handlar med föremål haha
Skrev att jag kan mötas upp. Då vart den helt plötsligt såld. Men annonsen är kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista kommentaren.... Tro inte jag handlar med föremål haha
Verkar seriöst or notSkrev att jag kan mötas upp. Då vart den helt plötsligt såld. Men annonsen är kvar
Skrev också och frågade om vi kunde träffas. Ex om han någon gång var i Stockholm, vilket kanske inte är omöjligt om man bor på Gotland som det står i annonsen. Han svarade bara att han kan skicka med DHL. Lite för osäkert att göra affär med denna säljare på distans. Hade dock gärna mött honom i Stockholm...Skrev att jag kan mötas upp. Då vart den helt plötsligt såld. Men annonsen är kvar
Någon som vet varför det står winner på så många fejkdaytonas? Var kommer det ifrån? Brukar ju vara en direkt tell på att det är en fejkSlänger in printscreen från ovannämnd annons.
Jag har en sån med lite mer patina....Vad tror ni om en sådan här dinka?
http://www.tradera.com/item/190118/228242588/fin-omega-o-v-e-r-s-i-z-e-38mm-#
Tycker det är svårt med vintage... Omega dressare brukar gå "billigt" men vet inte riktigt hur man tänker med prissättningen. Har ngn en uppfattning om rimligt pris på en sådan här?
Ska man lyckas sälja klockor i halvmiljonklassen ska man nog jobba på att ha lite bättre texter än denna.
Mailade några gånger med denna person. Påstår att hon bor i Tranås. Det var en annons tidigare på Blocket som jag svarade på i februari. Då hette säljaren Giuseppe. Nu är mailen peppe86... Finns en Guiseppe född -86 i Tranås. (Skriver inte ut efternamnet här men googlade förra personen). Frågade om det var samma och fick bara frågetecken tillbaka. Kunde möta mig på stationen i Tranås men ville inte uppge var hon/han bodde eller något telefonnummer. Jag sa att jag ville veta vem jag ska träffa och fick då tillbaka att hon inte var brottsling, bara en vanlig tjej....Skrev också och frågade om vi kunde träffas. Ex om han någon gång var i Stockholm, vilket kanske inte är omöjligt om man bor på Gotland som det står i annonsen. Han svarade bara att han kan skicka med DHL. Lite för osäkert att göra affär med denna säljare på distans. Hade dock gärna mött honom i Stockholm...
Sopor.Ska man lyckas sälja klockor i halvmiljonklassen ska man nog jobba på att ha lite bättre texter än denna.
http://m.blocket.se/stockholm/Helt_ny_Audemars_Piguet_59385767.htm?ca=11&w=3
Undrar lite hur folk värderar den till just 69k?!?Öh, 69k för en 16710? Jävligt mycker överprisade på blocket på senaste.
http://www.blocket.se/goteborg/Rolex_16710_F_serie___Samlarobjekt_59442742.htm?ca=11&w=3
Tja, använder väl Chrono24 som referens!? Många överprisade 16710 där nu. Går det där så går det väl på Blocket oxå.
Stöddig nog att hävda ingen prutmån heller.
Blocket är mer eller mindre känt för överpriser men enorm prutmån.Undrar lite hur folk värderar den till just 69k?!?
Fast överpris på 20k är inte ens normalt för blocket...Blocket är mer eller mindre känt för överpriser men enorm prutmån.
Fast överpris på 20k är inte ens normalt för blocket...
Alltså, de är värda tyyyyp 169000kr eftersom jag har tvåUndrar lite hur folk värderar den till just 69k?!?
Jag har precis Inhandlat en Breitling Navitimer World 2015 av NT Watches.
- Jag blev bemöt av Taner på ett förstklassigt sätt trots att han inte behärskar det svenska språket till 100% så förstod vi varandra till 100%.
Affären var förstklassig från början till slut där NT Watches levererad från början till slut samt att han såg till att jag fick kompletterat klockan med ett orginal stålarmbad för ett mycket bra pris.
Jag kommer även i framtiden hålla kontakt med denna leverantör inför mitt nästa inköp.
Jag ger fem av fem möjliga Breitling till NT Watches och Herr Taner.
Så mycket reklam....denke? Vad kostade en reklamplatsJag har precis Inhandlat en Breitling Navitimer World 2015 av NT Watches.
- Jag blev bemöt av Taner på ett förstklassigt sätt trots att han inte behärskar det svenska språket till 100% så förstod vi varandra till 100%.
Affären var förstklassig från början till slut där NT Watches levererad från början till slut samt att han såg till att jag fick kompletterat klockan med ett orginal stålarmbad för ett mycket bra pris.
Jag kommer även i framtiden hålla kontakt med denna leverantör inför mitt nästa inköp.
Jag ger fem av fem möjliga Breitling till NT Watches och Herr Taner.
Vad ska jag bjuda?
http://www.ebay.co.uk/itm/Rolex-Oys...966?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item339f94c7fe
Är 25k för mycket? eller för lite?
Mitt otränade öga säger att kanterna är väldigt trubbiga och kanterna på en OQ ska ju vara väl slipade och vassa. En 17000 i bra skick brukar väl kosta runt 18-20kkr. Tycker därför 25 låter alldeles för mycket. Posta i "vad är rimligt pris.."-tråden, hamna nog lite fel i den här tråden. ping jonas_w som jag vet har bra koll på OQ.