• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

VCalmen

Cartier
Öhh? (http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_yachtmaster_59837734.htm?ca=15&w=3)
8Wf0Z0Z.png


Om det är för bra för att vara sant, så är det ofta det och så vidare...
 

TB12

Cartier
Händer det något med alla dessa skojjare som lägger ut fake på exempelvis tradera? Blir de avstänga eller tar de bara snällt bort annonsen och ber dom sköta sig lite bättre i framtiden..?
 

tissoter

Audemars
Händer det något med alla dessa skojjare som lägger ut fake på exempelvis tradera? Blir de avstänga eller tar de bara snällt bort annonsen och ber dom sköta sig lite bättre i framtiden..?
Nej som jag förstått det får man ett mejl, där man ombeds att skicka in kvitto eller cert. I vissa fall får man en varning. Det står att de ska gå vidare med det men har aldrig hört om det....detta gäller för tratten
 

007

Cartier
Vad är nu detta!?[emoji47]
Zenith, Omega, Perrelet, De Grisogono m.m.
Säljes av Armbandsuret. 14 april 19:28. Ta bort, ändra, förnya annonsen.
Zenith, Omega, Perrelet, De Grisogono m.m.

45 000:-
Nu har jag fått tag i några till av mina favorit-klockor! Säljes för långt under listpris!

1. Zenith Defy Classic Chrono Aero 46,5mm. Stål med stållänk. El Primero urverk. Helt ny och komplett. Garanti i två år.
Listpris ca 90 000kr.
Mitt pris 45 000kr

2. Zenith Defy Xtreme Open 47mm. Vattentät till 1000m. En av de mest tåliga klockorna i världen. El Primero urverk med 36000 svängningar i timmen. Helt ny och komplett. Titan och kolfiber med titanlänk. Garanti i två år.
Listpris ca 200 000kr.
Mitt pris 85 000kr.

3. Helt ny Momo Design Pilot Chronograph GMT Black Ion Plated Titanium.
46mm, limited edition. Titan med gummiarmband och viklås i titan.
Komplett med alla tillbehör, 2 års garanti. Listpris 45 000kr.
Mitt pris 20 000kr.

4. Helt ny Perrelet Turbine 50mm DLC Double Rotor.
Extremt häftig klocka från tillverkaren av världens första automatverk.
Denna klocka har en "turbin", som snurrar vid minsta rörelse av handleden, som utgör urtavlan. Sök "Perrelet Turbine" på youtube.
Titan och gummiarmband. Komplett med alla tillbehör, 2 års garanti.
Listpris 59 000kr.
Mitt pris 39 000kr.

5. Omega Speedmaster professional Mk III från 1973.
Modell nr:176.002, diameter: Ø 41mm, automatisk 22 juveler, det eftertraktade Lemania 1341 urverket. Mark III är producerad i mycket begränsad upplaga mellan 1972 och 1974.
Genomgånget och trycktestat i juli 2013. Fungerar bra o håller tiden fint. Mycket bra skick, men ej orginallänk. Några små märken i boetten.
Mitt pris 15 000kr.

6. De Grisogono Instrumento Grande No1. Stål med stållänk. Vackert svart urverk synligt genom tonat safirglas både på baksidan och på vänstersidan. Helt ny och komplett. Garanti i två år.
Listpris ca 140 000kr.
Mitt pris 50 000kr.

Alla bilder är tagna av mig på mina klockor.

Eventuellt byte mot Rolex, Breitling, Hublot eller annat märkesur. Byten mot bil, motorcykel, fyrhjuling båt eller något annat skoj kan också vara intressant.

Maila förslag så hör jag av mig om det är intressant, men pengar är självklart prioriterat.
Visa på karta
Södertälje
Typ: Klockor
Mejla annonsören
Skicka med Blocketpaketet
Ta bort, ändra, förnya
När varan skall skickas
Använd Blocketpaketet eller Direktbetalning när varor eller pengar skall skickas. Se till att själv registrera dig för tjänsten så du vet hur den fungerar! Fler tips
Skriv ut - köp bläck
Köpekontrakt
Dela - mejl, Facebook, Twitter
Spara annons
Anmäl annons
Andra har även tittat på de här annonserna…
Omega De Ville
Omega De Ville
20 000:-

Centralt Söder
 

tissoter

Audemars
Läcker bratte nu på Tradera
image.jpg
kom o köp..... Alltså kolla in B pö sekundvisaren haha ser ut som det är en ögla eller något:bag:.:angel:
 

Skeeter

Panerai
Exakt den klockan klubbades på Lauritz för 2700 Danska för någon månad sedan...
0.9 ct brillianter

Nypriset 2006 (ja den är så gammal) var 1600 pund och betraktades som löjligt överprisad redan då.
 
Topp