David Eriksson
Guld
Värsta med sådan annonser är att vissa läsare köper det. No offence.Inse att den är unik och exklusiv! INSE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värsta med sådan annonser är att vissa läsare köper det. No offence.Inse att den är unik och exklusiv! INSE!
Va? Är det inte oginal?http://www.tradera.com/item/341996/243376928/helson-sharkmaster-600
Lite mer OT.
Klart klurigt att böja ordet orange, men jag hyggligt säker på att det här inte är rätt!
Ringbutiken AB ?? Denna stålrolle kan ju inte ligga på 124 k nypris ? Med dia krans eller ej !!!
Hitta den nu på uret .. De stämmer fan dyrt med kransen o dom futtiga stenarna på tavlan !Jo den ligger på runt 125 nypris...
Hitta den nu på uret .. De stämmer fan dyrt med kransen o dom futtiga stenarna på tavlan !
Haha, man slutar inte bli förvånad..Såja. Ska nog slå till. Värt?
SkämtSåja. Ska nog slå till. Värt?
Verkligen!
För bra för att vara sant? Ja, troligen för bra för att vara sant... (har aldrig sett den typen av Rolex-box förut heller...)
Underbart att säljaren inte vill bli störd av mejl som frågar om den är original.
Jag köper det rakt avVärsta med sådan annonser är att vissa läsare köper det. No offence.
Lustigt. Abbas med liknande typer av bilder har lagt ut ett par klockor under hösten. Datumbubbla med mera ser legit ut.http://www.blocket.se/uppsala/Rolex_submariner_63249465.htm?ca=11&w=3
Har legat ute rätt länge, enligt certet är den köpt i början av 2008 men modellen släpptes först 2009. Annars tycker jag dock den ser ok ut?
Jag reagerade oxå på det, även på att det är en random serie?http://www.blocket.se/uppsala/Rolex_submariner_63249465.htm?ca=11&w=3
Har legat ute rätt länge, enligt certet är den köpt i början av 2008 men modellen släpptes först 2009. Annars tycker jag dock den ser ok ut?
Nej inte än iaf.
Lustigt. Abbas med liknande typer av bilder har lagt ut ett par klockor under hösten. Datumbubbla med mera ser legit ut.
Jag reagerade oxå på det, även på att det är en random serie?
Lär va grådinka med annat/fake cert.Något är lustigt med den klockan... Datumet på certet kan omöjligt stämma och om nu klockan är äkta, varför skulle man vilja uppge att klockan är äldre än den är? Landskoden på certet stämmer i alla fall...
De har ju alltid några tusingar överpris, men visst är de saftigt. HQMiltons och andra 14270 har varit lite dyrare på senaste. Jag ser en uppgång i en modell som blir allt populärare!Luxurywatches vill ha 39 000kr för en oservad 114270, lite väl saftigt? Är efterfrågan på dem potentiellt på väg upp? Många tycker explorern är en rätt tråkigt modell. http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Oyster_Perpetual_Explorer_36mm_63539242.htm?ca=11&w=1
Det är ju en klassiker! Både 14270 och 114270 är riktigt grymma! Lite överpris i just denna annons men man kan ana en prisökning överlag även på denna modell.Luxurywatches vill ha 39 000kr för en oservad 114270, lite väl saftigt? Är efterfrågan på dem potentiellt på väg upp? Många tycker explorern är en rätt tråkigt modell. http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Oyster_Perpetual_Explorer_36mm_63539242.htm?ca=11&w=1
Det är väl en 114270? Samma som min med andra ord...Hmm luxury watches har skrivit fel ref som vanligt.
Verkar vara svårt att få ens 30 för dem här på forumet, känns lite som om det önskepriser. 40k kan man klippa en no-date sub förDet är ju en klassiker! Både 14270 och 114270 är riktigt grymma! Lite överpris i just denna annons men man kan ana en prisökning överlag även på denna modell.
Fuck nya modellen sorry.Det är väl en 114270? Samma som min med andra ord...
Jag betalade 33 för en 97a 14270 sista t<25 tavlan i våras. lös klocka. Ligger på 35ish ute i världen för en likvärdig just nu.Verkar vara svårt att få ens 30 för dem här på forumet, känns lite som om det önskepriser. 40k kan man klippa en no-date sub för
Ja det va det jag menade med ana. Det är klart överpris i annonsen men nu höftar jag lite och drar till med att 14270 låg 2014 på 25-27k (ish) och idag på 27-29k (ish). Grovt generaliserat...Verkar vara svårt att få ens 30 för dem här på forumet, känns lite som om det önskepriser. 40k kan man klippa en no-date sub för
Stämmer bra med mina observationer också!Ja det va det jag menade med ana. Det är klart överpris i annonsen men nu höftar jag lite och drar till med att 14270 låg 2014 på 25-27k (ish) och idag på 27-29k (ish). Grovt generaliserat...
Jo men visst.Stämmer bra med mina observationer också!
Off topic: vi borde ha en Explorer GTG