• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

upload_2016-9-16_14-24-45.png

http://www.tradera.com/item/342154/264404912/invicta-klockor
Nu vet jag inte så mycket om Invicta men alla gånger jag har sett någon annons på de så är det alltid något i still med "nu 4´ordinera pris 35´ " men jag har aldrig sett någon ta "ordinera pris" för de så blir riktigt larvigt när de skriver ett rekpris som är helt påhittat.

Nu vet jag inte så mycket om Invicta men alla gånger jag har sett någon annons på de så är det alltid något i still med "nu 4´ordinera pris 35´ " men jag har aldrig sett någon ta "ordinera pris" för de så blir riktigt larvigt när de skriver ett rekpris som är helt påhittat.
Undrar om det finns någon som någonsin betalat "ordinarie pris" för en Invicta?
Om det gör det blir nästa fråga hur höga kostnader den personen har lagt på terapi för att komma över sin egen dumhet :)

Undrar om det finns någon som någonsin betalat "ordinarie pris" för en Invicta?
Om det gör det blir nästa fråga hur höga kostnader den personen har lagt på terapi för att komma över sin egen dumhet :)
Var precis det jag tänkte också, finns de att köpa till "ordinarie pris" och om det mot förmodan gör det hur mycket ångest fick den stackaren som betalde det i efterhand.
Edit: blev en väldigt dåligt formulerad mening, menade hur mycket ångest han fick i efterhand inte att han betalade i efterhand, ja ni fattar.

Senast ändrad:
Jag tycker att den ser OK ut.
Däremot känns det mindre OK att använda sig av någon annans bild, därav hade jag funderat på om allt var som det ska.
Ja definitivt märkligt att använda sig av en bild på en kopia om man annonserar något man inte har. Att sänka priset känns än mer vajsing.

För mig stämmer inte den blåa färgen på visare och vridring alls.

Det är förjävligt egentligen att man tror sig få en 16613 för 25000. Det är för jävligt att de över huvud taget kan annonseras ut och ligga kvar. Men någonstans måste man ta eget ansvar som köpare också.

Det är förjävligt egentligen att man tror sig få en 16613 för 25000. Det är för jävligt att de över huvud taget kan annonseras ut och ligga kvar. Men någonstans måste man ta eget ansvar som köpare också.
Samtidigt känns det lite som att det är samma personer som köper en sub för 25k som gråter ut i aftonbladet för att deras pengar som enbart skulle gå till frakt av något dom sålt till någon i Nigeria helt plötsligt bara är puts väck... 5 minuter på internetz och en liten dos sunt förnuft hade radikalt minskat såna historier.

Tillbaka
Topp