Hahhaahahaha fyfaaaan! Länge sen nått liknande dök upp, som han på TRF som gillade sin bratte och helpolerade en Sub-C
Kan du länka? Skulle gärna vilja se den subben ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahhaahahaha fyfaaaan! Länge sen nått liknande dök upp, som han på TRF som gillade sin bratte och helpolerade en Sub-C
Dessutom fake-tavla
Känns ju sådär att kräva 9000 för ett armbandsur som mest ser ut som en väggklocka från hornbach...Skynda skynda att införskaffa 90% av samtliga Carl Daniel som finns på marknaden!
Brukar man få klockan blankpolerad från ad oavsett tidigare finish? Ser för jävligt ut
Slarvig polering, de har ju glömt att polera mittlänkarna!
Du får ju 90 stycken att rotera mellan. Kan ha sjukt många olika färger på natobanden!Känns ju sådär att kräva 9000 för ett armbandsur som mest ser ut som en väggklocka från hornbach...
Hittar den inte ska leta vidare!Kan du länka? Skulle gärna vilja se den subben ;D
Med fördel original Carl-Daniel natoDu får ju 90 stycken att rotera mellan. Kan ha sjukt många olika färger på natobanden!
Självfallet, vill inte bära någon billig kopia till den klockan.Med fördel original Carl-Daniel nato
Ja visst ser texten lite fishy ut?Dessutom fake-tavla
Om det där en servicetavla så har de en hel del att styra upp i qc väg! Sjukt kletig text och sätter rätt mycket på att den inte är äkta. Caset vågar jag inte uttala mig om.Ja visst ser texten lite fishy ut?
Kan det vara en servicetavla?
Bild på min för jämförelse mellan en polarad och opolerad
Jo du har definitivt en poäng asså.Om det där en servicetavla så har de en hel del att styra upp i qc väg! Sjukt kletig text och sätter rätt mycket på att den inte är äkta. Caset vågar jag inte uttala mig om.
Din är dock magisk
Popcorn bild comming up?Kanske Royal Watches kan svara på det?
Hans farsa som säljer klockan...
Kanske Royal Watches kan svara på det?
Popcorn bild comming up?
Royal WatchesVad är hans nick?
Alltså, det är ju inte en parkett man slipar ner... Jag skulle vilja höra det säljargumentet, den här kan du slipa ner tre gånger
Tror jag inte han varken kan eller vill. Känner ägaren av Royal Watches och han är en seriös företagare som är sjukt less på att bli ihopkopplad med Hayri och AliyahZ. Dom säljarna har inget med RW att göra förutom att dom råkar vara besläktade.Kanske Royal Watches kan svara på det?
Tror jag inte han varken kan eller vill. Känner ägaren av Royal Watches och han är en seriös företagare som är sjukt less på att bli ihopkopplad med Hayri och AliyahZ. Dom säljarna har inget med RW att göra förutom att dom råkar vara besläktade.
Hulken behöver smaka cape cod!!!Blev inspirerad av Hayris fina Exp II och tog fram poleringsmaskinen igår. Tog jag i för mycket, vad tycker ni?
Hulken behöver smaka cape cod!!!
Du har fan rätt, 16610 med sitt nättare case ska som du visar vara helt polerad och användas som dressur!
Här finns fler bilder på klockan.Känner mig på gränsen till tillräckligt säker för att anmäla denna annonsen som kopia. Priset som sattes på 80' för att sedan sänkas till 67', tillsammans med den enda bilden på klockan gör att det känns ytterst tveksamt (även utan utseendet på klockan).
Någon so röstar emot?
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_GMT__BATMAN__2016_68985010.htm?sa=1