HederligeHarry
Silver
Finn 3 fel.. eller fler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyrt är bra!
Glöm inte skärmdump
Tickande urverk och ett dyrt mineralglas... intressant
Glöm inte skärmdump
Stämmer med glasbaksida. Ser dock ok ut tycker jag men inte den bästa bilden.Den här känns ju rätt suspekt. Klockan är ju en automat och har väl dessutom glasbaksida?
"Inte alla Indianer i kanoten" och "A couple of sandwiches short of a picnic basket" är mina"Ljuset är på, men ingen är hemma" är mitt favorituttryck i sammanhanget.
Inte omöjligt att han faktiskt inte vet vad en automatisk klocka är... har varit med om det förr.Stämmer med glasbaksida. Ser dock ok ut tycker jag men inte den bästa bilden.
Tycker också att klockan i sig ser ok ut. Syftade mest på annonsens avslutning "OBS! Batteri behöver bytas.", Känns som att man borde ha upptäckt att det inte var en batteriklocka, i synnerhet med glasbaksidan. Menmen, ibland går inte hissen hela vägen uppStämmer med glasbaksida. Ser dock ok ut tycker jag men inte den bästa bilden.
"Klockan är fullt uppvriden, men den tickar inte" borde väl vara relevant i sammanhanget?"Inte alla Indianer i kanoten" och "A couple of sandwiches short of a picnic basket" är mina
Eller "indianen och kanoten paddlar inte åt samma håll""Ljuset är på, men ingen är hemma" är mitt favorituttryck i sammanhanget.
Länka inte, printa nästa gånghttps://www.blocket.se/stockholm/Rolex_70844402.htm?ca=11&w=3
Den försvann på 20min, en explorer II för 6000kr...
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_70844402.htm?ca=11&w=3
Den försvann på 20min, en explorer II för 6000kr...
Skrivit fel urverk och kanske fel datum? Gjordes de g-serie eller är det en random som råkar börja på g? Vad är mer felskrivet? Klockan lär vara helt ok, drwatch har bara slarvat lite med texten.
Finn 3 fel.. eller fler?
Kunde inte se något märkligt med den alls, förutom att den kom 2011(?)Skrivit fel urverk och kanske fel datum? Gjordes de g-serie eller är det en random som råkar börja på g? Vad är mer felskrivet? Klockan lär vara helt ok, drwatch har bara slarvat lite med texten.
Ja fel urverk, fel år, fel nypris Aldrig sagt att försäljaren inte är reko, det kan jag inte uttala mig om.Skrivit fel urverk och kanske fel datum? Gjordes de g-serie eller är det en random som råkar börja på g? Vad är mer felskrivet? Klockan lär vara helt ok, drwatch har bara slarvat lite med texten.
Jag köpte den precis! Vid sånahär sällsynta tillfällen gäller det att vara snabb!!!!2.5milj
Scary, jag satte OCKSÅ in pengar på hans konto!Jag köpte den precis! Vid sånahär sällsynta tillfällen gäller det att vara snabb!!!!
WoootScary, jag satte OCKSÅ in pengar på hans konto!
Han kan tänka sig att byta mot ett nyare bud? Nu är jag förvirrad2.5milj
Nej, han lovade mig att allt var 100% och sånt ljuger man väl inte om?Wooot
Han sa ju att det blir personlig leverans vid oprutad affär och att jag hade första tjing!
Kan det ha varit en lurendrejare???
Nej, frågade säljaren om så var fallet och det var det icke. Han ville endast ha budgivning.En extra 0 som smugit sig in såklart
Haha.. my bad. Sorry. Så han vill alltså ha 2.5 milj för en klocka som värderats till 350 000?Nej, frågade säljaren om så var fallet och det var det icke. Han ville endast ha budgivning.
Lite oklart (milt uttryckt) hur han tänkte när han skrev 2.500.000 men jag tror han tänkte sig bud i närheten av värderingsintygets nivå.Haha.. my bad. Sorry. Så han vill alltså ha 2.5 milj för en klocka som värderats till 350 000?
Milt sagt Jag ger nog upp att försöka förståLite oklart (milt uttryckt) hur han tänkte när han skrev 2.500.000 men jag tror han tänkte sig bud i närheten av värderingsintygets nivå.
Kanske bara för att vara hyfsat säker på att komma högst (=lägst) på sista sidan sidan när man sorterar på pris? Drar kanske till sig mer intresse än den top 5-10 som 250k hade inneburit...Lite oklart (milt uttryckt) hur han tänkte när han skrev 2.500.000 men jag tror han tänkte sig bud i närheten av värderingsintygets nivå.