• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

IMG_1132.PNG
IMG_1133.PNG


Finn 3 fel.. eller fler? :D
 

Blyfot

Cartier
Hur kan man ens få för sig att köpa en kvarts (eller mekanisk för den delen) Invicta för 7910K från första början, killen har ju blivit lurad!
Sen tycker jag inte att professional och diving går speciellt bra ihop med 200m för den delen heller...
 

Bjoerling

Cartier
Stämmer med glasbaksida. Ser dock ok ut tycker jag men inte den bästa bilden.
Tycker också att klockan i sig ser ok ut. Syftade mest på annonsens avslutning "OBS! Batteri behöver bytas.", Känns som att man borde ha upptäckt att det inte var en batteriklocka, i synnerhet med glasbaksidan. Menmen, ibland går inte hissen hela vägen upp :)
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Lite oklart (milt uttryckt) hur han tänkte när han skrev 2.500.000 men jag tror han tänkte sig bud i närheten av värderingsintygets nivå.
Kanske bara för att vara hyfsat säker på att komma högst (=lägst) på sista sidan sidan när man sorterar på pris? Drar kanske till sig mer intresse än den top 5-10 som 250k hade inneburit...
 
Topp