Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den låg ute för 500' förut så bra deal också!Bra bil i dagens samhälle? Klockor tas dessutom i inbyte!
https://www.blocket.se/stockholm/Skottsaker_Mercedes_Benz_G500_optik_2012_71371499.htm?ca=11&w=3
Undrar var han satte batterietDet här var en av dom bästa annonser jag har läst, undra vilken urmakare han var hos
Haha ja det är en bra fråga, för så har ser baksidan ut. Men han fick ett kvitto på arbetet iallafallUndrar var han satte batteriet
"Ur, Optik & Guld" härlig mångsysslare, de brukar man kunna lita på. Saknar bara kemtvätt, skrädderi och skomakeri också för att det ska kännas riktigt seriöst.Haha ja det är en bra fråga, för så har ser baksidan ut. Men han fick ett kvitto på arbetet iallafall
Det här var en av dom bästa annonser jag har läst, undra vilken urmakare han var hos
Nej på frågan om quartz.Skjuter han sig själv inte lite i foten, "efter att ha öppnat urverket var det en stämpel som saknades vilket då tydde på att det inte var en äkta, men sen bytte urmakaren batteri. Eller patek kanske kör på Quartz klockor?
Fast de har ju gjort. Ovan kanske är ett vintage-ur?Nej på frågan om quartz.
Den första frågan är ju om klockan överhuvudtaget existerar. Om han går med på f2f minskar förstås risken. Om inte är den skyhög.Något skumt med denna? Billig. Förskottsbetalning...
Tänkte i samma bana. Antagligen är det scam, ska skriva lite till säljaren och se vad jag får framDen första frågan är ju om klockan överhuvudtaget existerar. Om han går med på f2f minskar förstås risken. Om inte är den skyhög.
Något skumt med denna? Billig. Förskottsbetalning...
45k för en 16610 är väl inte så jävla billigt...?Något skumt med denna? Billig. Förskottsbetalning...
Därför är det kul att trolla med personen. Priset visar ju ganska tydligt att det är någon som inte har rent mjöl i påsen. Bildgooglar man så får man säkert träff på någon annan annonsHmmmm
Försäljaren skriver att han/hon vill ha "seriösa köpare", men måste menat "korkade köpare" eller "lättlurade köpare" //// (host host) förskottsbetalning //// - Den som inte hör varningsklockorna ringa får nästan skylla sig själv..
TJA...45k för en 16610 är väl inte så jävla billigt...?
Hahahaha jävla ALL_STAR, vet inte vart jag ska börjaDet här var en av dom bästa annonser jag har läst, undra vilken urmakare han var hos
"Jävla billigt" sa jag inte, men billigt.45k för en 16610 är väl inte så jävla billigt...?
Detta får ni förklara theorena?Re: Blocket igen (och andra tokiga annonser)
Vafan yonsson, har du missat denna tråd? viewtopic.php?f=2&t=1227&hilit=theorema
Klart det är skillnad på 8 och 47. Men köper man en invicta för 8k på impuls känns det som man lika gärna kan köpa en för 40 med lite planering.
Man har sett mycket konstigt på tradera men detta var speciellt..Vad i helvete är det här? Kanske den konstigaste auktionen jag sett...
http://www.tradera.com/item/1927/27...gar-detta-overaskningsarmbandsur-teckno768a4-
Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?Vad i helvete är det här? Kanske den konstigaste auktionen jag sett...
http://www.tradera.com/item/1927/27...gar-detta-overaskningsarmbandsur-teckno768a4-
I ärlighetens namn kan det inte tagit så rasande lång tid att rita det han nu säljer...Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?
Det mest uppseendeväckande är nog ändå att man kan få 300(!) konstverk i månaden om man tecknar nåt sorts abonnemang. Produktiv snubbe!
Följer det med ett överraskningsarmbandsur också till varje undrar jag? Tveksam effekt mot slutet av månaden...Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?
Det mest uppseendeväckande är nog ändå att man kan få 300(!) konstverk i månaden om man tecknar nåt sorts abonnemang. Produktiv snubbe!
Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?
Först tyckte jag bara att det var galet och roligt, men efter att ha varit inne på hans hemsida (och sett hans Idol-audition) känner jag nästan att jag vill göra en beställning för den goda sakens skull. Han har helt klart många strängar på sin lyra...Googlar man företagsnamnet får man upp lite märkliga youtube- videos. Bland annat en ganska lyckad Idol- audition ..
Verksamhetsbeskrivningen för bolaget känns spännande också:
"Konst, musik samt design av kläder och smycken. Budkörning och uthyrning av privatchaufförer. Bokföring och revisionsbyrå. Göra en hemsida som ska vara tillgänglig för alla både privat personer och företag, hemsidan ska heta "TECK NO TEL NO" och ska handla om kunna säga nej till avtal genom telefonsamtal. TECKNO768BOSTAD Förmedla bostäder."