• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Makkanxd

Rolex
Fyndläge på Tradera just nu!
IMG_1472.PNG
IMG_1473.PNG
IMG_1474.PNG
IMG_1475.PNG
 

Makkanxd

Rolex
Kanske inte är något fel men det känns lite sådär va? Från ca 2014? Borde man inte ha koll på de om man "köper" en klocka för 200k

IMG_1556.PNG
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Kanske inte är något fel men det känns lite sådär va? Från ca 2014? Borde man inte ha koll på de om man "köper" en klocka för 200k

IMG_1556.PNG
Det var en tråd uppe ganska nyligen om det här med (nyare) klockor utan box och cert. Men jag håller med, skulle vara väldigt tveksam till att köpa en klocka som är så pass ny som 2014 utan box och cert. Framför allt utan cert.
 

Makkanxd

Rolex
Det var en tråd uppe ganska nyligen om det här med (nyare) klockor utan box och cert. Men jag håller med, skulle vara väldigt tveksam till att köpa en klocka som är så pass ny som 2014 utan box och cert. Framför allt utan cert.
Jo såg den ;)
Men tror jag regera mest på att det var så få detaljer i annonsen. Och framförallt "från ca2014" o_O
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jo såg den ;)
Men tror jag regera mest på att det var så få detaljer i annonsen. Och framförallt "från ca2014" o_O
Tänkte inte på att det var ett "ca" framför årtalet. Men ja, en klocka i den prisklassen kan man tycka att man borde ha lite bättre koll på. Men åtminstone är priset justerat med lämpligt avdrag jämfört med en som har box och cert.
 

Makkanxd

Rolex
Tänkte inte på att det var ett "ca" framför årtalet. Men ja, en klocka i den prisklassen kan man tycka att man borde ha lite bättre koll på. Men åtminstone är priset justerat med lämpligt avdrag jämfört med en som har box och cert.
Yes. Somsagt behöver absolut inte vara något fel! Men kändes lite sådär tycker jag!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Yes. Somsagt behöver absolut inte vara något fel! Men kändes lite sådär tycker jag!
Klart det inte behöver var något fel men jag skulle avstå trots en ordentlig rabatt. Möjligen om det är en säljare som jag känner och kan få en vettig förklaring på varför det saknas men aldrig att jag skulle köpa den från en okänd. Kan vara allt möjligt galet med den.
 
Topp