Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna aboneringstjänst motsvarar en vanlig anställning!Nu har jag läst allt två gånger och är lika konfunderad som innan. WTF?
Det mest uppseendeväckande är nog ändå att man kan få 300(!) konstverk i månaden om man tecknar nåt sorts abonnemang. Produktiv snubbe!
Den där annonsen borde anmälas säger ju helt klart att det är en kopia iofs ärligt men köparen som säljer sedan kanske inte är lika ärligFyndläge på Tradera just nu!
![]()
![]()
![]()
![]()
proveniens?Rimligt.![]()
Det var en tråd uppe ganska nyligen om det här med (nyare) klockor utan box och cert. Men jag håller med, skulle vara väldigt tveksam till att köpa en klocka som är så pass ny som 2014 utan box och cert. Framför allt utan cert.Kanske inte är något fel men det känns lite sådär va? Från ca 2014? Borde man inte ha koll på de om man "köper" en klocka för 200k
![]()
Jo såg denDet var en tråd uppe ganska nyligen om det här med (nyare) klockor utan box och cert. Men jag håller med, skulle vara väldigt tveksam till att köpa en klocka som är så pass ny som 2014 utan box och cert. Framför allt utan cert.
Tänkte inte på att det var ett "ca" framför årtalet. Men ja, en klocka i den prisklassen kan man tycka att man borde ha lite bättre koll på. Men åtminstone är priset justerat med lämpligt avdrag jämfört med en som har box och cert.Jo såg den
Men tror jag regera mest på att det var så få detaljer i annonsen. Och framförallt "från ca2014"![]()
Yes. Somsagt behöver absolut inte vara något fel! Men kändes lite sådär tycker jag!Tänkte inte på att det var ett "ca" framför årtalet. Men ja, en klocka i den prisklassen kan man tycka att man borde ha lite bättre koll på. Men åtminstone är priset justerat med lämpligt avdrag jämfört med en som har box och cert.
Klart det inte behöver var något fel men jag skulle avstå trots en ordentlig rabatt. Möjligen om det är en säljare som jag känner och kan få en vettig förklaring på varför det saknas men aldrig att jag skulle köpa den från en okänd. Kan vara allt möjligt galet med den.Yes. Somsagt behöver absolut inte vara något fel! Men kändes lite sådär tycker jag!
Vad i helvete är det här? Kanske den konstigaste auktionen jag sett...
http://www.tradera.com/item/1927/27...gar-detta-overaskningsarmbandsur-teckno768a4-
![]()
![]()
Det där har jag sett några gånger på C24 tror det är deras valutaomvandlare som ballar ur ibland.proveniens?![]()
Väldigt skum kudde den sitter runt iallafall. Men håller med om att den ser skum ut.. Minutvisaren ser lite väl kort ut bland annat.Ingen expert på nyare Rolex men den här ser väl skum ut? Dålig förstoring på datumbubblan bl.a?
![]()
Det är väl fel ref?Ingen expert på nyare Rolex men den här ser väl skum ut? Dålig förstoring på datumbubblan bl.a?
![]()
En 114060 med datum är inte illa!Ingen expert på nyare Rolex men den här ser väl skum ut? Dålig förstoring på datumbubblan bl.a?
![]()
Tycker det är svårt att se på många bilder för är det bara lite fel vinkel så ser äkta klockor helskumma ut men det som är lite luringvarning på är ju priset. Låter minst en tia för lågt. Så något fel är det.Ingen expert på nyare Rolex men den här ser väl skum ut? Dålig förstoring på datumbubblan bl.a?
![]()
Kollade inte ens ref:en då det var bubblan jag hängde upp mig på men nu ser jag!En 114060 med datum är inte illa!
Tokfake är den.
Yoohh men borde ju tänkt ett extra varv eftersom jag ligger här i soffan med min 16610 på armen. Ska bannlysa mig från denna tråd i minst en vecka.Jämför gärna mot denna 114060 obs lånad bild![]()
Ingen expert på nyare Rolex men den här ser väl skum ut? Dålig förstoring på datumbubblan bl.a?
![]()
Det kan juvara så stt däljaren bara skrev fel ref. Nu är det något skumt med den map priset som @JohnDoe skrev minst 10 kkr för billig.Kollade inte ens ref:en då det var bubblan jag hängde upp mig på men nu ser jag!Fake fake fake. Anmäld!
Helt klartSemi-OT, men gällande den galna traderaannonsen med teckningen:
http://teckno768mike.blogspot.se/
Förklarar nog en del.
Hehe, denna PayPal knapp är farlig, lägsta belopp per månad är $5000http://www.msstudiomike77.com
Såg att han avregistrerat för moms, antar att det kanske inte gick så bra med hans business
Kanske det är värt, han kanske gör ett självporträtt om dagen?Hehe, denna PayPal knapp är farlig, lägsta belopp per månad är $5000
![]()