? Lax från de gamla laxrosa tusingarna (som var stora som "lakan") och rödingar är röda.Vad motsvarar två sillar och en spätta då ?![]()
Eller som Erik Lundin säger:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
? Lax från de gamla laxrosa tusingarna (som var stora som "lakan") och rödingar är röda.Vad motsvarar två sillar och en spätta då ?![]()
![]()
Missade denna på Bazel...
sant, men alltid lurar den någon... Den är ju trots allt "snyggt och fint med stållänk"Man kan vara pretty fucking far from klockexpert för att se att den är fejk![]()
Elegant med den röda sekundvisaren som matchar bezeln![]()
Missade denna på Bazel...
Glöm inte det signifikanta substitutet för "rödsub" kan inte ens tyda texten...Elegant med den röda sekundvisaren som matchar bezeln![]()
Hahaha det har du rätt i!Glöm inte det signifikanta substitutet för "rödsub" kan inte ens tyda texten...
Kan det till och med vara så att det står "GMT MASTER II"? HahaGlöm inte det signifikanta substitutet för "rödsub" kan inte ens tyda texten...
Jag kan faktiskt inte urskilja det, men de ser nästan ut som de!Kan det till och med vara så att det står "GMT MASTER II"? Haha
Aha, jag fattade alltså inte
Har faktiskt aldrig hört uttrycket.
Känns som ett Danskt sätt att räkna.
Har varit uppe förutMärkligt billigt. Dock är företaget enskild firma samt inte f-skatt registrerat..
![]()
![]()
Är den inte värd 60k då?Samma klocka? 32 rödingar dyrare på några veckor.
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-1675-3-rootbeer-1970.69216/
https://www.blocket.se/goteborg/Rolex_gmt_1675_3_Rootbeer_72359970.htm?ca=8&w=3
![]()
Ingen aning. Jag frågade bara om det var samma klocka.Är den inte värd 60k då?
Men vi som är dubbelhänta då? Orättvist. Annars hade jag slagit till på direkten!
Är den inte värd 60k då?
Jag älskar folk som kan se in i framtiden.
Frågan är vad som är värst; att lögnen dras från början eller att någon förmodligen kommer tro på den.
Frågan är vad som är värst; att lögnen dras från början eller att någon förmodligen kommer tro på den.
Herregud. Han är ju klockvärldens Nostradamus.
Killen med koll!