Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl exakt samma klocka som du gissade var inblandad i ett rån...?
Kan denna ens vara värd 98k?
"sista året den tillverkades för ca 4-5 år sedan låg priset till kund på ca 90.000:- för UTCn." svårt för att tro på detta också
Juste! Stämmer mycket välDet är väl exakt samma klocka som du gissade var inblandad i ett rån...?
https://klocksnack.se/threads/rånad-på-klocka-i-sin-lägenhet.83382/#post-2092546
Olika klockor? Eller försöker någon vinsta 40tkr på en Breitling?
Olika färg på tavla, olika klockor.
Pennorna är fina i alla fall!
Kan denna ens vara värd 98k?
"sista året den tillverkades för ca 4-5 år sedan låg priset till kund på ca 90.000:- för UTCn." svårt för att tro på detta också
Intressant historia ändåFick denna igår
Lite Smokey & Bandit eller Nils and the BanditIntressant historia ändå
Jag är helt slut, ge mig en huvudvärkstablett! Fanns det verkligen ingen punkt någonstans?Fick denna igår
Jo du, oöppnad är den.
Det där måste vara det roligaste blocketmeddelande jag någonsin sett! Konstigast, också.Fick denna igår
*Skiljetecken säljes separat.Fick denna igår
Hur kan en klocka vara:
”Klockan är som ny och helt oanvänd”
”Skick. TOPP SKICK 4/5”
Eller dom har bara så bra självinsikt och inser att dom har förstört en ny klocka. Konstiga formuleringar tillsammans med caps lock ger inte så bra förtroende i min bok
557 sparade annonser Du har lite att gå igenomJo, för ni vet det finns endast en lyxklocka.
Btw, särskrivning? Kom igen!