Bevakar hela klock och elektronikdelen av blocket haha557 sparade annonser Du har lite att gå igenom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bevakar hela klock och elektronikdelen av blocket haha557 sparade annonser Du har lite att gå igenom
mestervärck allderi anvendFavorit i repris, omnämnd tidigare i tråden, ber om ursäkt för det. Men för bra för att låta bli o lägga in den igen.
Å jag som tycker att min Iphone ger suddiga bilder...
https://www.tradera.com/item/190111...na-guld-kolcka-14-karat-fron-21-5-1967-som-ny
DysFlexibel stavningmestervärck allderi anvend
Hahaha ja jävlarDenna kom upp som förslag när jag letade efter en review på en Tudor..inte kopia dock.
Gillar att de inte är läskunniga ..
Oaktat allt annat, skumma siffror nedanför subdials.Denna kom upp som förslag när jag letade efter en review på en Tudor..inte kopia dock.
Gillar att de inte är läskunniga ..
Kan bara konstatera att det var bättre 1997, då en gmt kostade 21000kr på nymans
Ligger hos doktorn för 67'
Jamendåså...21 000 kronor år 1997 motsvarar 25 820 kronor 2016
https://www.ekonomifakta.se/Fakta/Ekonomi/Finansiell-utveckling/Rakna-pa-inflationen/
Tror en 16710 låg på 34 när den slutade säljas 200721 000 kronor år 1997 motsvarar 25 820 kronor 2016
https://www.ekonomifakta.se/Fakta/Ekonomi/Finansiell-utveckling/Rakna-pa-inflationen/
Hur kan en klocka vara:
”Klockan är som ny och helt oanvänd”
”Skick. TOPP SKICK 4/5”
Eller dom har bara så bra självinsikt och inser att dom har förstört en ny klocka. Konstiga formuleringar tillsammans med caps lock ger inte så bra förtroende i min bok
Riktigt hemsk.
Ja verkligen fint att en som ny och oanvänd klocka är i skick 4/5. Har den dessutom varit oanvänd sedan 2013?
Jag hade gärna sett den i verkligheten iofs...
”Är inte intresserad av Rolex experter””Inköpt på klocksnack.se” undra varför personen inte säljer den här på ks om den nu är köpt här. Kanske för att priset är saftigt
Those were the daysKan bara konstatera att det var bättre 1997, då en gmt kostade 21000kr på nymans
Ligger hos doktorn för 67'
Samma här, sjukt många garv hittills!Hahah att jag lyckats missa denna tråden för goa annnonser en del
Pushern gör väl något? Antingen poppar den glaset eller så plingar den för tiden?Oavsett om man nu är syn(d)skadad eller ej, hur fan ska man ens kunna känna prickarna genom glaset?
så kan det säkert vara.. framgår ju inte så bra av annonsen dockPushern gör väl något? Antingen poppar den glaset eller så plingar den för tiden?
Glaset fälls upp (typ som när man öppnar ett fickur) och man känner därefter vad tiden är. Glaset är där för att skydda visare etc under övrig tidOavsett om man nu är syn(d)skadad eller ej, hur fan ska man ens kunna känna prickarna genom glaset?
ahaa. tack för infonGlaset fälls upp (typ som när man öppnar ett fickur) och man känner därefter vad tiden är. Glaset är där för att skydda visare etc under övrig tid
Tror man safe’ar genom att ge klockan en generell bedömning på 4/5.. 9/10 osv för att friskriva sig från ev hairlines eller annat smått man missat och som köpare ev kan klaga på. Även om klockan är ny.Hur kan en klocka vara:
”Klockan är som ny och helt oanvänd”
”Skick. TOPP SKICK 4/5”
Eller dom har bara så bra självinsikt och inser att dom har förstört en ny klocka. Konstiga formuleringar tillsammans med caps lock ger inte så bra förtroende i min bok
"Den har motorljud när man skakar den"Rolex har börjat med e-handel
Det är kolvarna och förgasarna som man hör"Den har motorljud när man skakar den"
Den modellen har väl turbo också? Kanske är det man hör?Det är kolvarna och förgasarna som man hör
Kan tycka att 60 miljoner för den klockan är lite over the top också.Rolex har börjat med e-handel
Försäkringsbild?Vad är detta? Varför har han sitt körkort på bild?