Han ville göra bussnies ikväll.. 21:00
Jasså. Business ikväll?
Du frågade inte om han är skrotsamlare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han ville göra bussnies ikväll.. 21:00
Sofistikerad kille...Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Jävla rövhatt, folk kan verkligen konsten att uppföra sigKänns som en reko kille att göra bussnies med va?
Han bad om mitt nummer konstant men ville ändå inte lämna ut sitt eller svara hur han skulle betala. HahaJävla rövhatt, folk kan verkligen konsten att uppföra sig
Ett jävla tråkigt beteende. Du verkar dock ta det med ro, klokt. Lycka till med försäljningen. Nice klocka!Han bad om mitt nummer konstant men ville ändå inte lämna ut sitt eller svara hur han skulle betala. Haha
21 är ju en bra tid för att köpa "Tudor skrot" det är den gammaltHan ville göra bussnies ikväll.. 21:00
Hoppas samtliga här använder anonyma kontantkortsnummer när ni ska sälja något av värde på blocket. Känns som han ville ha ditt nummer för att ev kunna ta reda på vart du bor eller så...Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Det kanske är jag som är lite dum här men genom vilken tjänst hade ni kontakt då? Det ser ut som en sms-konversation.Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Blocket konversationDet kanske är jag som är lite dum här men genom vilken tjänst hade ni kontakt då? Det ser ut som en sms-konversation.
haha kan inte hålla mig för skratt, med den attityden så får han nog alla säljare att flockasDet kanske är jag som är lite dum här men genom vilken tjänst hade ni kontakt då? Det ser ut som en sms-konversation.
Det kanske är jag som är lite dum här men jag förstår inte varför du citerar mig?haha kan inte hålla mig för skratt, med den attityden så får han nog alla säljare att flockas
haha ja det kan man fråga sig, var lite snabb ville åt bildenDet kanske är jag som är lite dum här men jag förstår inte varför du citerar mig?
Må si at jeg får en veldig bra känsla og lyst til å gjøre affär med ägaren av denna annonsen. Känns ekstremt proffisig og seriøs.
Tror han bara är väldigt trött på alla som ska pruta eller inte ha pengarna när affären ska ta plats..
Förvisso, sånna människor är vi alla trötta på! Men att skriva så där i en annons gör att åtminstone jag väljer en annnan säljare
Om man ska sälja klockor på Blocket o dylika forum ska man tåla prutare och allmänna idioter utan att tappa det. It comes with the territory så att säga, eller för att citera den gamla signaturen till Barretta "don't do the crime if you can't do the time".Må si at jeg får en veldig bra känsla og lyst til å gjøre affär med ägaren av denna annonsen. Känns ekstremt proffisig og seriøs.
Om man ska sälja klockor på Blocket o dylika forum ska man tåla prutare och allmänna idioter utan att tappa det. It comes with the territory så att säga, eller för att citera den gamla signaturen till Barretta "don't do the crime if you can't do the time".
Varför då? Den är 18 år gammal & säljaren skriver ut serienummer.Ny, ej använd...
Farfar tappade bort certifikatet och min man fick den av sin pappa... luktar skumt lång väg...
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_day_date_president_80998099.htm?ca=11&w=3
Var du ironisk nu? Bara så jag vet.Varför då? Den är 18 år gammal & säljaren skriver ut serienummer.
Nej.Var du ironisk nu? Bara så jag vet.
tycker du den ser NY HELT OANVÄND ut om du kollar på bilden? ;-)
Du får gärna visa på vad det är du refererar till. Bandhornen ser plastade ut.tycker du den ser NY HELT OANVÄND ut om du kollar på bilden? ;-)
Du får gärna visa på vad det är du refererar till. Bandhornen ser plastade ut.
Sen om den är oanvänd eller inte vet jag inte.
tycker du den ser NY HELT OANVÄND ut om du kollar på bilden? ;-)