Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara så att han inte har en dold agenda, utan enbart tycker annorlunda ? Bara en tanke...Säg att du driver med mig. eller hur, eller är det du eller nån bekant till dig som säljer den?
Detta är steg 1 av min plan att dominera världen.Säg att du driver med mig. eller hur, eller är det du eller nån bekant till dig som säljer den?
nej men tjena @kmg. Du brukar ju smyga fram och hugga på mig lite då och då.... Välkommen. Man får tycka vad man vill men som jag skrev, det är inte en åsikt utan faktum att klockan i fråga är använd. nött grön dekal undertill, repad på ändfästen mm. se det jag skrev ovan. Det måste väl t o m du kunna hålla med om.Kan det vara så att han inte har en dold agenda, utan enbart tycker annorlunda ? Bara en tanke...
klockan i fråga är använd. nött grön dekal undertill, repad på ändfästen mm. Håller du med @zippan JA eller NEJ? Lätt fråga.Detta är steg 1 av min plan att dominera världen.
Nej. Vi tycker bara olika vilket är helt okej för min del. Jag har inget mer att tillföra.
solklart fall där nån i bästa fall diktat upp en historia var klockan kommer från, i sämsta fall snott eller köpt av hälare och skyller på att farfar slarvat certet...om den var ny och kommer med box borde man väl även haft certet kvar.
Jag kanske är cynisk men det är vardag och verkligeheten i stockholm idag tyvärr...
solklart fall där nån i bästa fall diktat upp en historia var klockan kommer från, i sämsta fall snott eller köpt av hälare och skyller på att farfar slarvat certet...om den var ny och kommer med box borde man väl även haft certet kvar.
Jag kanske är cynisk men det är vardag och verkligeheten i stockholm idag tyvärr...
Skönt att det snart är helg så du kan komma hem, lägga upp fötterna, ta en whiskey och lugna ner digklockan i fråga är använd. nött grön dekal undertill, repad på ändfästen mm. Håller du med @zippan JA eller NEJ? Lätt fråga.
Nu har vi fått svar på det, skönt!Annonsen är grön. Oroa dig inte. /Säker källa.
Köper man en klocka för 160 lök så vill man nog gärna ha med cert, ” farfar har tappat bort det”Varför då? Den är 18 år gammal & säljaren skriver ut serienummer.
Jo jag avstår nog affär hellre är börjar gräva i denna kompostKöper man en klocka för 160 lök så vill man nog gärna ha med cert, ” farfar har tappat bort det”
Jo tjena
Rätt tänkt tror jagJo jag avstår nog affär hellre är börjar gräva i denna kompost
Kanske inte jättetokig.. men lite högt är väl ändå priset för en 116610LN va?
Såg det precis..Kanske inte jättetokig.. men lite högt är väl ändå priset för en 116610LN va?
Oj, nä det var minst sagt en aggressiv prissättning...Sjukt. Skulle aldrig köpa en 116610LN för 100k, inte hulk heller. Tar det slut snart?
Vad är spanska veckodagar?Ny, ej använd...
Farfar tappade bort certifikatet och min man fick den av sin pappa... luktar skumt lång väg...
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_day_date_president_80998099.htm?ca=11&w=3
Vad är spanska veckodagar?
På Day-Date har man både datum och dag. Dagskivan går att få på massor av olika språk. På den aktuella klockan ser det ut att vara spanska.Vad är spanska veckodagar?
Massor är väl o ta i?På Day-Date har man både datum och dag. Dagskivan går att få på massor av olika språk. På den aktuella klockan ser det ut att vara spanska.
Edit: tvåa på pucken, sorry
Massor är såklart en definitionsfråga men 26 är ändå ett gäng. Källa: rolexforums.comMassor är väl o ta i?
Ja det var många, många fler än jag trodde!Massor är såklart en definitionsfråga men 26 är ändå ett gäng. Källa: rolexforums.com
Fattas esperanto juhMassor är såklart en definitionsfråga men 26 är ändå ett gäng. Källa: rolexforums.com
Såklart. Att Rolex inte tänkt på det?Fattas esperanto juh
Man kan ju börja med att fråga säljaren hur han garanterar äktheten.Tror ni den här är äkta? Känns udda att sälja en äkta för dom pengarna
Fanns det fler bilder?Tror ni den här är äkta? Känns udda att sälja en äkta för dom pengarna
Ja fast inga på nära hållFanns det fler bilder?