• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Alltså säljaren hävdar att den är ny och oanvänd.
Man ser ju direkt på bilderna bl a: Sliten grön dekal under, repor på ändbitar, smuts eller nött på boett (svårt att avgöra). Detta är bara det mest uppenbara. Bra skick, ja visst, men ny oanvänd...sällan

Säg att du driver med mig. eller hur, eller är det du eller nån bekant till dig som säljer den?

Kan det vara så att han inte har en dold agenda, utan enbart tycker annorlunda ? Bara en tanke...
nej men tjena @kmg. Du brukar ju smyga fram och hugga på mig lite då och då.... Välkommen. Man får tycka vad man vill men som jag skrev, det är inte en åsikt utan faktum att klockan i fråga är använd. nött grön dekal undertill, repad på ändfästen mm. se det jag skrev ovan. Det måste väl t o m du kunna hålla med om.

• Like
Reactions: kmg
solklart fall där nån i bästa fall diktat upp en historia var klockan kommer från, i sämsta fall snott eller köpt av hälare och skyller på att farfar slarvat certet...om den var ny och kommer med box borde man väl även haft certet kvar.
Jag kanske är cynisk men det är vardag och verkligeheten i stockholm idag tyvärr...

Självklart kan det vara så. Men man kan nog göra de flesta annonser suspekta.
Ser man dock vem och vilka som bor på adressen, så kan det mycket väl stämma, då det är spanska veckodagar.

solklart fall där nån i bästa fall diktat upp en historia var klockan kommer från, i sämsta fall snott eller köpt av hälare och skyller på att farfar slarvat certet...om den var ny och kommer med box borde man väl även haft certet kvar.
Jag kanske är cynisk men det är vardag och verkligeheten i stockholm idag tyvärr...

Annonsen är grön. Oroa dig inte. /Säker källa.

Kanske inte jättetokig.. men lite högt är väl ändå priset för en 116610LN va?

D52B68FB-F37F-4F8F-A661-A79C8815073A.jpeg

Día de la semana Veckodag Spansk förkortning
lunes måndag L
martes tisdag M
miércoles onsdag X
jueves torsdag J
viernes fredag V
sábado lördag S
domigno söndag D

Fattar inte riktigt denna annons.. Vill han lura folk på ap klockor? Och varför han lagt upp en bild på en fake isåfall?
Screenshot_20181005-195844_Shpock.jpg

Bilagor

• Screenshot_20181005-195844_Shpock.jpg
    Screenshot_20181005-195844_Shpock.jpg
    89.2 KB · Visningar: 0
Tillbaka
Topp