• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Rizzie

Patek
2-Faktor
https://www.blocket.se/stockholm/Or...x_Submariner_16610__03_83939570.htm?ca=14&w=3
" Nypris ca: 79650:- "
Nypris = listpris år 2003, eller har jag fattat något fel? Verkar ju som rent ljug.
Jag reagerar nästan mer på att de inte ens orkat göra rent länken och att skicket beskrivs som 9/10 vilket jag utifrån bilderna inte känner att jag håller med om
Screenshot_20190226-193047_Blocket.jpg
 

JB_XII

Rolex

alfgren

Rolex
2-Faktor
Jag inbillade mig att någon kontrollerade annonserna innan de publiceras men uppenbarligen inte.
Jo men de är bakfulla och 18 år gamla och ser inte skillnad på en Hublot och en back läsk. Samma personer kontrollerar 182st kategorier...

(Anmäl så kommer det till second line som har betydligt bättre koll)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Vad sjutton är det där? Ser nästan ut som en smäckig korsning mellan en Tudor BB och en sub.
verkligen så långt ifrån en vanlig 114060 man kan komma
Det är med stor sannolikhet en moddad Rolex från Bamford. Därav att Uret säljer den och dyrt dessutom. Hittar inte just denna mod men här annat exempel;
https://www.chrono24.com/all/bamfor...type-military-submariner--id10458238.htm#gref
7F133C33-E11F-4252-9CFB-E63F11933AC8.png
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Utan att nu ha tittat på själva klockan så var det ett bra pris. Kanske för bra till och med ;)
Alltså den kommer Watch only, så priset är väl satt utifrån det. Mer än så kan jag inte tänka mig att någon vill betala för en Hulk utan låda och cert... Men för övrigt kändes den genuin och annonsen skickar inga starka varningssignaler till mig iaf. Jag förstår inte heller riktigt vad det var som @Notorious Niklas menade när han lade upp skärmdumpen i övrigt okommenterad, men det kan ju ha varit högt pris han reagerade på kanske?
 
Topp