Erikd
Basic
Tänkte precis lägga upp den. WTF???
"Svarta färgen är lite sliten på ringens framsida men ej mycket" - Den är inte lite sliten. Den är lite väl utsliten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte precis lägga upp den. WTF???
"Svarta färgen är lite sliten på ringens framsida men ej mycket" - Den är inte lite sliten. Den är lite väl utsliten...
Dels det men vad i hela h*lv*t* visar andra bilden? Safirbaksida som ser enormt fake ut i sig men ännu skummare tillsammans med sub.
Dels det men vad i hela h*lv*t* visar andra bilden? Safirbaksida som ser enormt fake ut i sig men ännu skummare tillsammans med sub.
Det stå förfan Deville på glaset hahahah
Rolex Deville, bara "lite" sliten bezel...
Den är LITE sliten
Klart skiten är fake
Jaså? Så du menar att det inte finns en modell som heter DeVille hos Rolex? Att suben inte gjorts med glasbaksida? Helvete vad lurad jag känner mig då min 114060 har glasbaksida
Det jag menade var att en kopia brukar var just en kopia av något som faktiskt finns vilket gör den "klockan" ännu skummare...
De har gjort en kopia av något som finns, bara en otroligt dålig en
Rätta mig om jag har fel men då är väl ditt boettlock fake, eller hur?Jaså? Så du menar att det inte finns en modell som heter DeVille hos Rolex? Att suben inte gjorts med glasbaksida? Helvete vad lurad jag känner mig då min 114060 har glasbaksida
Det jag menade var att en kopia brukar var just en kopia av något som faktiskt finns vilket gör den "klockan" ännu skummare...
Rätta mig om jag har fel men då är väl ditt boettlock fake, eller hur?
Aj si! Såg iofs smileyn men trodde du hade satt dit aftermarket baksida med glas, vilket finns.Första stycket var ironi, självklart samma släta baksida som alltid. Köpte den på Rob. Ironi är svårt på nätet så jag tar på mig den...
Aj si! Såg iofs smileyn men trodde du hade satt dit aftermarket baksida med glas, vilket finns.
Vad händer? Varför är denna OMEGA uppe i 35.000 kronor?
http://www.tradera.com/item/190118/...ation-pie-pan-fran-1958-i-absolut-topp-skick-
Ingen fara, jag visste faktiskt inte att det fanns. Kommer inte göra det själv men kan ändå förstå om någon annan väljer att göra det. Tack för infon!
Undra hur seriösa hans bud är då?? Användaren är mindre än 2 veckor gammal med 0 omdömen...
Thomas Preiks grejer anses legitima av många som aldrig annars skulle befatta sig med fake-prylar.
http://www.customwatchconcepts.com
En Gucci för 25k kanske? tom SAFIR!!!
Värt... Framförallt med tanke på att nypris verkar ligga på drygt 7k.
Jag hade inte betalat 7 kr
Fan vilken ful sak.http://www.blocket.se/blekinge/Hublot_Juventus_Replica_52334555.htm?ca=23_11&w=3 tvåa på bollen ser jag lol