Den ser ju faktiskt ut att vara äkta om man granskar bilden. Men något borde vara skumt!Ja de där brukar ligga mellan 200-250 för ett fullset. #varningsflagg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ju faktiskt ut att vara äkta om man granskar bilden. Men något borde vara skumt!Ja de där brukar ligga mellan 200-250 för ett fullset. #varningsflagg
Bilden är säkert tagen från nätet. När du kommer till "kontoret" blir det nog ingen klocka, kanske en blåklocka iofs.Den ser ju faktiskt ut att vara äkta om man granskar bilden. Men något borde vara skumt!
Haha, högst troligtBilden är säkert tagen från nätet. När du kommer till "kontoret" blir det nog ingen klocka, kanske en blåklocka iofs.
Ja varför sälja den en hundring under vad många andra utannonseras för. Snabba cash i all ära men -100K känns högst orimligt att den ska vara legit eller existera överhuvudtaget...Bilden är säkert tagen från nätet. När du kommer till "kontoret" blir det nog ingen klocka, kanske en blåklocka iofs.
Man får ju säga att Googles bildsökning är grymLite för billigt va?
Sopa, funkar inte riktigt så. Ser Ad’s sånt här borde man strykas från listan
Nej erik.hogberg... Nej.
När blev det kö på halvgulds submariners? Eller har det "alltid" varit de?
Nej erik.hogberg... Nej.
Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.När blev det kö på halvgulds submariners? Eller har det "alltid" varit de?
Smutsigt värre..!
Nej erik.hogberg... Nej.
Riktigt trist! Man skulle ju nästan vilja fråga honom vilken AD den kommer från och sedan kontakta dem.
Nej erik.hogberg... Nej.
Tanken slog mig också. Sen vet man ju inte om hans riktiga namn är Er*k H*gberg eller om det är påhittat.Riktigt trist! Man skulle ju nästan vilja fråga honom vilken AD den kommer från och sedan kontakta dem.
Sant!Tanken slog mig också. Sen vet man ju inte om hans riktiga namn är Er*k H*gberg eller om det är påhittat.
Hahaha!Nej Erik, och den kommer förhoppningsvis aldrig sitta runt en VRIST i framtiden heller..
Nolla!
Var ju en på KS som försöka sälja en köplats till en Harrods Black Bay, köparen var sedan tvungen åka till London före ett visst datum och köpa klockan där. Fick alla emot sig, vi vet inte hur det gick sedan.Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.
...med all rätt kan jag tycka. Idiotiskt beteende.Var ju en på KS som försöka sälja en köplats till en Harrods Black Bay, köparen var sedan tvungen åka till London före ett visst datum och köpa klockan där. Fick alla emot sig, vi vet inte hur det gick sedan.
Nej erik.hogberg... Nej.
I somras fick jag höra från AD (Nymans) att de hade policy på 0% på SS, 5% på TT och 10% på helguld, om jag inte minns helt fel. Sen vet jag inte huruvida det är kö på en TT sub och om det kan påverka.Förr kunde man få bra rabatt på TT, upp mot 20%. Hur ser det ut nuförtiden?
Det håller jag med dig om till fullo om. Var mest nyfiken på om det är möjligt för stjärnan att göra sig en hacka på detta. Eller om han bara vill klättra i kön till sportstålet!Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.
0% vanligtvis på TT professionalsFörr kunde man få bra rabatt på TT, upp mot 20%. Hur ser det ut nuförtiden?
Undra om han höjer priset nu då när priset ligger på 152 300:-Nej Erik, och den kommer förhoppningsvis aldrig sitta runt en VRIST i framtiden heller..
Nolla!
Har de nya priserna kommit upp?Undra om han höjer priset nu då när den list priset ligger på 152 300:-
ja, kollade precis på rolex.comHar de nya priserna kommit upp?
Måste gå in och kika!ja, kollade precis på rolex.com
Var ju något liknande som hände för en tid sedan med en kille som skulle kränga sin Tudor som han hade fått meddelande om att han kunde hämta i england.Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.
Är inte det en målning, eller vad missar jag?Fick upp denna som annons på Facebook. Ingen som känner sig sugen på en YM?