• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Bilden är säkert tagen från nätet. När du kommer till "kontoret" blir det nog ingen klocka, kanske en blåklocka iofs.
Ja varför sälja den en hundring under vad många andra utannonseras för. Snabba cash i all ära men -100K känns högst orimligt att den ska vara legit eller existera överhuvudtaget...

Lite för billigt va?

D1D52C84-DC12-434B-A187-A5C579B90C8D.png
Man får ju säga att Googles bildsökning är grym
https://www.rolexforums.com/showthread.php?p=9543024

Edit: kände att jag fick göra en anmälan också.

Senast ändrad:
Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.
Det håller jag med dig om till fullo om. Var mest nyfiken på om det är möjligt för stjärnan att göra sig en hacka på detta. Eller om han bara vill klättra i kön till sportstålet!

Brukar ju inte krylla av de på hyllan men att försöka kränga en klocka man inte äger är ju bara patetiskt.
Var ju något liknande som hände för en tid sedan med en kille som skulle kränga sin Tudor som han hade fått meddelande om att han kunde hämta i england.
Den låg här på KS... han vill att man skulle betala honom överpris och sen fick man flyga till england för att plocka upp klockan... :banghead:

Tycker det vart en del halvtokigt här med på sistone..
”Julkampanj/skynda slå till” när man inte ens är billigast på K&S..
Även en Rolex med annonstext typ ”ni behöver inte oroa er för äkthet för en kompis till mig tog ut den här ny från AD”.

Tillbaka
Topp