S
Staafen
Guest
Detta kan bli mycket spännande! Tänk om hon inte hittar på haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta kan bli mycket spännande! Tänk om hon inte hittar på haha!
Kan du inte be henne om en bild där det står att den är limited...
Man måste ändå ge hen att är rätt limiterat beteende att ta en bild på en klocka liggandes upp och ner i boxen.Irriterande när det dem glömmer att skriva hur limiterad produktionen är...
destro är limiteratMan måste ändå ge hen att är rätt limiterat beteende att ta en bild på en klocka liggandes upp och ner i boxen.
Miaa verkar gilla att ta sneda bilder och innovativa klockpositioner. ”Limited edition” blev nu ”Submarine”, ”Paper” blev ”böcker”. Vad händer härnäst? Medlemskap på KS?Irriterande när det dem glömmer att skriva hur limiterad produktionen är...
Men du har ute samma annons igen?Har inte hunnit kolla upp det. @dream_theater_
Klocka för en halv mille, enligt säljaren köpt i April 2019, men han har inte kvar box eller kvitton...?
Om du går in och kikar på annonsen så ser du att det inte finns några bilder eller så. Var du sugen på något eller vad är problemet?Men du har ute samma annons igen?
Måste inte du ha bilder i dina annonser?Om du går in och kikar på annonsen så ser du att det inte finns några bilder eller så. Var du sugen på något eller vad är problemet?
Äktheten för det du köpte från tradera-annonsen har ifrågasatts av flertalet här inne, som du sedan säljer vidare. I tradera-annonsen stod det bland annat att vederbörande inte kunde garantera att sakerna var äkta. Du kanske vet bättre?Om du går in och kikar på annonsen så ser du att det inte finns några bilder eller så. Var du sugen på något eller vad är problemet?
Precis. Ville att annonsen skulle tas ner.Måste inte du ha bilder i dina annonser?
Jag tog bort grejerna så fort det uppsagades. Så vad snackar du om? Vissa av sakerna var orginal, och vissa är inte det. Har verkligen ingen tid eller lust att gå igenom grejerna med dig då jag inte tänkt sälja något.Äktheten för det du köpte från tradera-annonsen har ifrågasatts av flertalet här inne, som du sedan säljer vidare. I tradera-annonsen stod det bland annat att vederbörande inte kunde garantera att sakerna var äkta. Du kanske vet bättre?
Nä, den står fortfarande som "säljes" vad som går att se? Som @dream_theater_ sa.Precis. Ville att annonsen skulle tas ner.
Jag tog bort grejerna så fort det uppsagades. Så vad snackar du om? Vissa av sakerna var orginal, och vissa är inte det. Har verkligen ingen tid eller lust att gå igenom grejerna med dig då jag inte tänkt sälja något.
Du hade annonsen tillbakadragen, men nu är den ändrad och utan bilder. Du skrev till mig, i den här tråden, att du skulle återkomma efter att du hade kollat upp grejerna.Precis. Ville att annonsen skulle tas ner.
Jag tog bort grejerna så fort det uppsagades. Så vad snackar du om? Vissa av sakerna var orginal, och vissa är inte det. Har verkligen ingen tid eller lust att gå igenom grejerna med dig då jag inte tänkt sälja något.
Den var tillbakadragen. Ändrade när jag tog bort bildernaNä, den står fortfarande som "säljes" vad som går att se? Som @dream_theater_ sa.
Det är väl bara att ändra rubrikfältet till tillbakadragen eller nåt, tar några sekunder.
Begärde du att få den borttagen av admin men de vägrade?
Varför tog du bort bilderna då?Den var tillbakadragen. Ändrade när jag tog bort bilderna
Aa precis. Då jag även tog bort bilderna. Yes. Om jag nu hade sålt något så hade det varit relevant att återkomma med information. Men nu var inte det falletDu hade annonsen tillbakadragen, men nu är den ändrad och utan bilder. Du skrev till mig, i den här tråden, att du skulle återkomma efter att du hade kollat upp grejerna.
Läs vad jag skrev innan kompisVarför tog du bort bilderna då?
Så vitt jag vet är det väl enligt KS regler inte tillåtet att ändra eller ta bort annonser hur som helst? Eller är jag helt fel ute?Du hade annonsen tillbakadragen, men nu är den ändrad och utan bilder. Du skrev till mig, i den här tråden, att du skulle återkomma efter att du hade kollat upp grejerna.
Edit: du skrev inte att du skulle återkomma. Du skrev bara att du inte kollat grejerna.
Hoppas jag missuppfattat alltihop men efter vad som framgått har saker i annonsen misstänkts vara fejk och de har tagits bort medan en del av prylarna finns kvar till salu, dock nu utan bilder?Läs vad jag skrev innan kompis
Ja så är det nog. Det jag reagerade på var att annonsen gick från tillbakadragen till säljes.Så vitt jag vet är det väl enligt KS regler inte tillåtet att ändra eller ta bort annonser hur som helst? Eller är jag helt fel ute?
Yes, jag förstod det.Ja så är det nog. Det jag reagerade på var att annonsen gick från tillbakadragen till säljes.
Det går utmärkt att dra tillbaka den om man inte vill sälja grejerna längre, bara trycka på en knapp. Att det skulle behöva väntas på från högre ort är ett påhitt.Så vitt jag vet är det väl enligt KS regler inte tillåtet att ändra eller ta bort annonser hur som helst? Eller är jag helt fel ute?
Annonsen var satt som "Tillbakadragen", sedan tog du bort bilderna och satte den till "Säljes" igen? Va?Den var tillbakadragen. Ändrade när jag tog bort bilderna
Annonsen var satt som "Tillbakadragen", sedan tog du bort bilderna och satte den till "Säljes" igen? Va?
Det vet jag men man får väl egentligen inte ändra en redan publicerad annons (mer än att markera som tillbakadragen), dvs ändra text och ta bort bilder m.m?Det går utmärkt att dra tillbaka den om man inte vill sälja grejerna längre, bara trycka på en knapp. Att det skulle behöva väntas på från högre ort är ett påhitt.
Ser du denna? https://klocksnack.se/threads/rolex.119958/Jag ser inte ens annonsen längre
Så jag ligger väl på ignore haha.
Det vet jag inte. Har för mig jag brukat bättra på med exempelvis fler bilder och kompletterande text osv. Ingen har sagt nåt dock.Det vet jag men man får väl egentligen inte ändra en redan publicerad annons (mer än att markera som tillbakadragen), dvs ändra text och ta bort bilder m.m?
Detta var vad jag kunde hitta. Nu var annonsen avslutad, ändrad och sedan aktiverad igen, vet inte vad som gäller då.Det vet jag inte. Har för mig jag brukat bättra på med exempelvis fler bilder och kompletterande text osv. Ingen har sagt nåt dock.
Har inte sett det stått nåt om det.