• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Imolarot

Omega
Haha hur fasiken går det till?
Säljaren "Så där, här har du allt. Låda, certifikat, manual osv"
"Nä fan jag tar bara klockan"
;)

För folk som inte är så inne i klocksvängen är väl kartonger och lådor bara onödigt och tar plats... Så egentligen inget konstigt, om det inte vore för att det är en rätt dyr klocka och man då borde vara lite insatt.
 

xtrem

Omega
Go for it.
Slår du till blir du även rätt unik med en 38mm Day-date i ”gold”.
(Den är ju dessutom realiserad med 106400kr)
Priset saknade ju såklart 1 siffra i annonsen, rättad senare.
Haha ja 38mm såg jag nu, står inte heller längre i annonsen.
Har bett att få se papper från Bergströms, får se vad han svarar
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Vilken tomte... Jag mailade och frågade om foton tidigare, innan han sänkte priset. Inget svar så jag skrev igen och frågade om skicket.
Inget svar, nu kom jag in på annonsen igen och då har han uppdaterat text och sänkt priset:

Skärmavbild 2020-07-11 kl. 20.17.15.png


Hej stulen klocka.... (tills motsatsen bevisats...)
Den ”kan ha en liten ’repa’” ...?
 

Imolarot

Omega

Bilderna ser väl inte direkt svenska ut. Lite fördomsfullt med men jag blir alltid misstänksam när lite dyrare saker säljs från norra delarna av landet eller typ Gotland och endast vill skickas. Eller så kanske Axel försöker sälja den för 22k i Sverige och om den säljs så köper han den från eBay. :D
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor

Risto85

Cartier
2-Faktor
Topp