Såå... det är bara att köpa menar du? Den är legit? Sjukt bra pris ju!Jävlar, man kanske får en sån om man prenumererar ett halvår!
https://klocksnack.se/threads/watches-by-lp-så-får-du-en-rolex-för-60000.141431/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såå... det är bara att köpa menar du? Den är legit? Sjukt bra pris ju!Jävlar, man kanske får en sån om man prenumererar ett halvår!
https://klocksnack.se/threads/watches-by-lp-så-får-du-en-rolex-för-60000.141431/
Du har pmDin gamla som säljs av LW nu? @Samson32
Tillbakadragen - Rolex Day-Date 40 228238 2018
Klockan är tillbaka för försäljning. Säljer en Day-Date 40 228238 I gulguld uttagen hos Svensk AD 2018 Klockan kommer givetvis som fullset och är i använt skick med lite hairline och en liten ding men utöver detta väldigt fin. Byten kan vara aktuellt då helst Rolex men testa mig. Affären görs...klocksnack.se
As fake as It gets..Missade säljaren här att klockan låg upp och ner på grund av att vridringen är vänd ett halv varv?
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4352 annonserwww.blocket.se
En månad gammal... ser rätt gammal och jävligt smutsig ut!Missade säljaren här att klockan låg upp och ner på grund av att vridringen är vänd ett halv varv?
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4352 annonserwww.blocket.se
... och borttappad låda, tillbehör osv. Känns högst oseriöst!En månad gammal... ser rätt gammal och jävligt smutsig ut!
En månad gammal... ser rätt gammal och jävligt smutsig ut!
Det är inte en Omega.... och borttappad låda, tillbehör osv. Känns högst oseriöst!
Hehe... Lite liknande grej: skulle en gång hjälpa min mormor att byta batteri i hennes klocka. När jag öppnade den låg där en väldigt liten lapp med lite olika datum på. Blev väldigt förvånad och frågade henne om den. Tydligen går hon och byter batteri ca en gång om året hos samma "klockgubbe", och han brukar då skriva ner datumet för bytet på den lilla lappen. Tyckte det var lite kul.Och servicehistoriken ingraverad i boetten, smart!
Loro Piana giveaway ju... Få en Rolle vid köp av minst 2 baby cashmere tröjorDen är gammal också... och fortfarande inplastad! Premium!! Är LP, som det står på klistermärket, nån form av AD?
Jösses...
Inte ett rätt Platonan kom väl 2013? Sedan är det en fake på bilden, Swiss made är helt off.Ojoj, vad ska man tro om detta???
Haha såg denna och tänkte posta den här också! Herre jösses...
Jösses...
Inte ett rätt Platonan kom väl 2013? Sedan är det en fake på bilden, Swiss made är helt off.
Snålt av honom att inte köpa till en box för 25 dollar.....
Jösses...
Jag anmälde den. De bör alla här också ha gjort istället för att skriva om annonsen..Snålt av honom att inte köpa till en box för 25 dollar.....
Annonsen borta nu.
Jo, anmälde jag också. Men det måste ha varit fler som gjorde det, för annonsen försvann 2 minuter after min anmälan....Jag anmälde den. De bör alla här också ha gjort istället för att skriva om annonsen..
Anmälde den också.Jag anmälde den. De bör alla här också ha gjort istället för att skriva om annonsen..
Japp.Relume?
Säljaren ger sig inte i första taget.Here we go again...
Trägen vinner! ...förhoppningsvis inte i detta fall.Säljaren ger sig inte i första taget.
Here we go again...
Ni får ursäkta mig som inte kan daytona över huvud taget. Men vad är felet? Är den fake? Fel färgkombo, dyr?Haha såg denna och tänkte posta den här också! Herre jösses...