Finns fler klockjävlar på deras hemsida..Jag räknar med att den är såld vid detta laget, då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns fler klockjävlar på deras hemsida..Jag räknar med att den är såld vid detta laget, då.
Jo, så är det kanske. Mycket tryck på att den är 41mm då det nämns 5 gånger i annonsen.Kul ändå att det verkar vara en Google Translate-översättning. Översatt direkt från den kinesiska produktspecen?
Haha, jag som trodde att det hade blivit något fel i översättningen. Brukar hålla det jag lovar men tror faktiskt inte att det blir något köp denna gångenDet gör det ju.
6/5 måste vara minst en Big L på Marcels skala över avlidna rappare föreställer jag mig.
Är black Arab ett vedertaget smeknamn på Longines Conquest?
Så här stod det på min Rolex OP så skulle tro man syftar på siffrorna.Är black Arab ett vedertaget smeknamn på Longines Conquest?
Det var ju inte lika roligt!Så här stod det på min Rolex OP så skulle tro man syftar på siffrorna.
Vetlanda, Texas? https://www.chrono24.se/rolex/rolex-40mm-daytona-black-ss-116500ln-2017-complete--id20659886.htmDenna tycker jag platsar här.
Varför väntar inte vederbörande med att sälja till efter november då den uppenbarligen ska vara värd ännu mer?
Snyggt detektivarbete!!
Chichiburgers??
Ja, bortsett från den fantastiska bilden och matiga infon i annonstexten så var det det som ingav mest förtroende. Deal with confidence!Chichiburgers??
Av en bakfull 18-åring på Malta som ska hålla koll på 180 kategorier och har 4-5 sekunder på sig per granskning. Jag skämtar inte.alla annonser förhandsgranskas innan publicering.
Inte helt orimligt att det är så! Jobbade själv på callcenter i Lissabon, minimum 40 mailsvar i timmen skulle man ha. Gick lätt att punga ut 300+ med copy/paste svar. Men då blir några väldigt fel ocksåAv en bakfull 18-åring på Malta som ska hålla koll på 180 kategorier och har 4-5 sekunder på sig per granskning. Jag skämtar inte.
Jo, med tanke på att annonser publiceras dygnet runt är det inte särskilt svårt att tänka sig vilka det är som sitter och sållar bort uppenbart förbjudna eller felaktiga annonser men en Rolex för 2500kr borde väl få de flestas varningsklockor att ringa oavsett om man är klockintresserad eller ej? Det kanske bara är vi som är WIS som tar det för givet och att det faktiskt finns folk som tror att man får en äkta Rolex för en tusenlapp eller två?Av en bakfull 18-åring på Malta som ska hålla koll på 180 kategorier och har 4-5 sekunder på sig per granskning. Jag skämtar inte.
De som granskar annonser innan publicering har ingen aning vad en Rolex kostar. När man anmäler en publicerad annons så hamnar den dock på en avdelning i Sverige där folk faktiskt har lite koll och därför plockas de bort.Jo, med tanke på att annonser publiceras dygnet runt är det inte särskilt svårt att tänka sig vilka det är som sitter och sållar bort uppenbart förbjudna eller felaktiga annonser men en Rolex för 2500kr borde väl få de flestas varningsklockor att ringa oavsett om man är klockintresserad eller ej? Det kanske bara är vi som är WIS som tar det för givet och att det faktiskt finns folk som tror att man får en äkta Rolex för en tusenlapp eller två?
Framgår ju av bilnamnet att man måste visa lite Benz. I detta fall smalbenzIngen klocka, utan en bil. Observera att det är enda bilden i annonsen.
Larrsa är kanske lokalkändis i Norrköping så man tänker att lite proveniens kommer att förenkla försäljningenIngen klocka, utan en bil. Observera att det är enda bilden i annonsen.
Min 4-åring kladdar nog ihop en snyggare tavla till den där.Från Cartier gruppen på FB
Min farfar bankar till en vettigare boett, glasring och skruvar av en konservburk och det endast medelst rubank och skruvstäd.Min 4-åring kladdar nog ihop en snyggare tavla till den där.
På fyllan!Min farfar bankar till en vettigare boett, glasring och skruvar av en konservburk och det endast medelst rubank och skruvstäd.
Business in the front, party in the back.
- "Hej, Kommer den på mesh eller länk?"
- "Ja"