The_Escapement🦜
Silver
”Skicka packet i piketen”Att döma av hans språkbruk är han nog väl medveten om detta…
- Florence
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Skicka packet i piketen”Att döma av hans språkbruk är han nog väl medveten om detta…
Vi behöver fler kamrater med den typen av solidariska handlingsmönster.För att Bobby vill att man ska göra ett klipp!
KS-andan!För att Bobby vill att man ska göra ett klipp!
Bobby är en hyvens kille....För att Bobby vill att man ska göra ett klipp!
Lika äkta som Kim K's bakdel.Är den här äkta? tycker bakboetten ser konstig ut.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Undrar vad mätskalan till 7 på ena sub-dialen ska mäta?Är den här äkta? tycker bakboetten ser konstig ut.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Undrar vad mätskalan till 7 på ena sub-dialen ska mäta?
ja du @jappdapi jag får åberopa sinnesförvirring men det korrigerades också snabbt som du säkert även minns. Petade ut den på Blocket i samma veva så priset va refererat till vad de annonserades för där. Men roligt att du uppmärksammade det@Watchpeak om jag minns rätt så hade du din 1680 för 150’ från allra början och nu nere på 125’. Hur tänkte du egentligen från början?
Re: Blocket igen (och andra tokiga annonser)
Det kändes onödigt att skapa en ny tråd, men jag hittade precis en till som jag tänkte delge.
Kolla in denna;
http://www.tradera.com/seiko-automatic- ... _169220704
"SEIKO AUTOMATIC FUNGERAR BRA ME DATUM SÄLJES SOM REPOBJEKT URTAVLAN SITTER SNETT MAILA VID FRÅGOR "
Som den uppviglare jag är, kände jag mig inbjuden att maila en fråga:
"Hur 17 har du fått in kronan när urverket/urtavlan sitter så snett? Den kan väl knappast fungera bra, som det står i annonsen? MVH ....."
fick svaret:
"funerar bra urverket sitter löst osnuurar lite inuti "
Jag mailade tillbaka:
"Vad menar du? Hur kan klockan fungera bra om urverket snurrar? Kronan
ska ju "sitta fast" i urverket för att fungera och om kronan sitter fast
i urverket, så kan ju inte urverket snurra."
Väntar spänt på svar. Definitionen "fungerar bra" är visserligen subjektivt, men ändå. Lite roligt är det allt. Eller är jag bara elak?
Äh fan nu är ju annonsen borta :/ ..i övrigt kul
Oj! Blev visst 3 nollor för mycket här.. typVafan är det för pris?
Det låg även en oanvänd SARB035 ute i en Facebookgrupp för 7500kr tidigare i veckan.Lätt värt
Kul ändå att det verkar vara en Google Translate-översättning. Översatt direkt från den kinesiska produktspecen?Den här klockjäveln har väl avhandlats tidigare i tråden, men just den här annonsen var ny för mig.
Klassiskt märke! Jag hade köpt en om det faktiskt stod klockjävel of sweden på urtavlanDen här klockjäveln har väl avhandlats tidigare i tråden, men just den här annonsen var ny för mig.
Det gör det ju.Klassiskt märke! Jag hade köpt en om det faktiskt stod klockjävel of sweden på urtavlan
Jag räknar med att den är såld vid detta laget, då.Klassiskt märke! Jag hade köpt en om det faktiskt stod klockjävel of sweden på urtavlan