SengtBonnert
Basic
Ser dock ut som att hunden tuggat på armbandet på bild 2. Kanske har kameran fått liknande behandling...Jag blir alltså lite illamående och yr av att titta på bilden.. Inte av själva motivet, utan av kvaliteen på bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser dock ut som att hunden tuggat på armbandet på bild 2. Kanske har kameran fått liknande behandling...Jag blir alltså lite illamående och yr av att titta på bilden.. Inte av själva motivet, utan av kvaliteen på bilden
* Säljaren nickar nöjt åt sej själv * -De där bilderna duger gott och väl, snart exploderar inkorgen!!!Underbart med folk som tar knivskarpa annonsbilder med bra fokus.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Breitling avenger seawolf blacksteel https://www.blocket.se/annons/stockholm/breitling_avenger_seawolf_blacksteel/98735496
Ett Facebook klipp!
Bra helgardering ändåSchysst att slänga med både ett nytt och ett gammalt cert! Varför inte liksom?
Man skulle kanske testa med sista pris kompis?Bra helgardering ändå
Fett med dubbeldatum ändå.Slå till!
Det är som en gtm-komplikation fast för borgare (som sig bör eftersom det är en Patek). Två tidszoner är bara fattigt. Att ha koll på flera datum är däremot lite mer klass.Fett med dubbeldatum ändå.
Jag vet ingenting om klockan, den är arvegods…Slå till!
Jag är ju en sån där som bara Måste ha datum. Och det vore ju faktiskt väldigt smutt med dubbeldatum, då kan man ha ena datumsnurran satt på nästa dag, då vet man snabbt och enkelt vad det är för datum i morgon.Önskar att fler tillverkare hade dubbeldatum
Sannolikt bättre att behålla batteriet o slänga klockanTycker synd om den här personen som säkert tror att den är äkta Batteri behöver bytas…
”Omega seamaster 007 limited edition nr 1 av 5007.
Det är dags för min fina klocka att hitta en ny ägare. Fick den som gåva för många år sedan. Den har varit med ett tag men är fortfarande i fint skick.
Inga papper eller originalbox kommer med. Batteri behöver bytas och en liten liten spricka i glaset finns, men det är inget man ser i första taget.
En exklusiv klocka där du blir nummer 1 av 5007 som bär denna klocka.
Fri frakt.”
Men det är ju nr 1 av 5007 st?! Synd att han missade att kolla ut referensnumret på den. Kanske var det 007.007.007?Sannolikt bättre att behålla batteriet o slänga klockan
Det galler nog att snabba sig pa har sa de inte blir salda medan man tvekar....bade unika nya och vardefulla. Tre av Tre alltsa....Äntligen unika och värdefulla klockor!!!
Billigt å bra...!Från USA så tänk på tull och moms med innan ni stressar till köp....
Vad är det här för styggelse.
Allt med turkos ”Tiffany”-tavla är väl sjukt premium?!Vad är det här för styggelse.
Omega klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Omega klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Rakt översatt från engelskans movement”Serilnummer på rörelse”
Absolut, hela annonsen var ju mer eller mindre Google translate….Rakt översatt från engelskans movement