• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Underbart med folk som tar knivskarpa annonsbilder med bra fokus.

Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Breitling avenger seawolf blacksteel https://www.blocket.se/annons/stockholm/breitling_avenger_seawolf_blacksteel/98735496

Screenshot_20211207-135621_Blocket.jpg
* Säljaren nickar nöjt åt sej själv * -De där bilderna duger gott och väl, snart exploderar inkorgen!!! 😁
 
Tycker synd om den här personen som säkert tror att den är äkta😬 Batteri behöver bytas…😂
”Omega seamaster 007 limited edition nr 1 av 5007.

Det är dags för min fina klocka att hitta en ny ägare. Fick den som gåva för många år sedan. Den har varit med ett tag men är fortfarande i fint skick.

Inga papper eller originalbox kommer med. Batteri behöver bytas och en liten liten spricka i glaset finns, men det är inget man ser i första taget.

En exklusiv klocka där du blir nummer 1 av 5007 som bär denna klocka.

Fri frakt.”
C7E0D1BC-69B9-40AA-9452-BA9CB96E8E7D.jpeg
 
Tycker synd om den här personen som säkert tror att den är äkta😬 Batteri behöver bytas…😂
”Omega seamaster 007 limited edition nr 1 av 5007.

Det är dags för min fina klocka att hitta en ny ägare. Fick den som gåva för många år sedan. Den har varit med ett tag men är fortfarande i fint skick.

Inga papper eller originalbox kommer med. Batteri behöver bytas och en liten liten spricka i glaset finns, men det är inget man ser i första taget.

En exklusiv klocka där du blir nummer 1 av 5007 som bär denna klocka.

Fri frakt.”
C7E0D1BC-69B9-40AA-9452-BA9CB96E8E7D.jpeg
Sannolikt bättre att behålla batteriet o slänga klockan 🤣
 
Tillbaka
Topp