Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Arm klockan, Varumärke Rolex..." för 50K, ok....
Går det så går det... Bekräftar min bild av Uret iallafall.Nog för att klockan gick ur produktion 2012, men priset är sådär 3,5ggr mer än marknadspriset
Med tanke på priset så kan det ju faktiskt vara en Rymond Vill......
Saknar en versal i "Herr Klocka" men i övrigt är det en perfekt annons.
Även bilden pekar i den riktningen tycker jagMed tanke på priset så kan det ju faktiskt vara en Rymond Vill......
Vem är Herr klocka egentligen? Är det han Rymond?
Saknar en versal i "Herr Klocka" men i övrigt är det en perfekt annons.
?Ajajaj
Certina Klocka Helt Ny
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-01-16 21:24:43. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Det finns mer än en bild
Första bilden var en bild tagen från nätet. Bifogade en bild på klockan i annonsen. Nu är den bortplockad
Initiativrik?När man varit medlem i 2,5h men ändå vill annonsera kan man använda sig av GG-tråden
Mycket! Imponerande ändåInitiativrik?
Att det nästan gör det ok att behålla den kvar…..Mycket! Imponerande ändå
Lägg ett bud vet ja!Att det nästan gör det ok att behålla den kvar…..
Det beror på hur du definierar gråhandlareÄr priset på Rolex högt högt pga gangsters?
Haha, då var ju grabben inte helt ute och cyklade!Det beror på hur du definierar gråhandlate
Jag tycker det låter logisktÄr priset på Rolex högt högt pga gangsters?
Det är väl bara i Sverige som Rolex funkar som valuta bland kriminella eftersom det är en liten mängd sedlar i omlopp. Utomlands är det inte brist på sedlar. Eller har jag fel?Jag tycker det låter logiskt
Köpa för att sedan sälja med vinst, inget pinsamt hycklande iafÄr priset på Rolex högt högt pga gangsters?
Även utomlands tar en några guldrolex mycket mindre plats än motsvarande mängd i kontanter. Går dessutom att ha på handen utan att få allt för mycket frågor på flygplatsen.Det är väl bara i Sverige som Rolex funkar som valuta bland kriminella eftersom det är en liten mängd sedlar i omlopp. Utomlands är det inte brist på sedlar. Eller har jag fel?