Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
Kunde inte hålla mig, var tvungen att fortsätta konversationen, men har anmält till blocket
"Jag har den just nu hemma ! Jag hade en omega och en Hublot också
Men dom är borta!
Den vill jag ha 3200kr
18kr Guldpläterad.
Automatik .....
Om du är intresserad skickar allt info om den."
"Jag har inte beställt boxen! Men jag kan göra det! Den kostar lite pengar 300kr.
Här kommer info:
Baksida: Rostfritt stål push-in målet med grönt Rolex gravyr stämpel Kön: Män Movement: (Automatic) Kvalitet: Japanska Miyota Band Färg: Tvåfärgad.
Mål: Borstat rostfritt stål Armband: Två tonade borstad och guld ton rostfritt stål länk armband med Rolex gravyr fold-in spänne visar Rolex logotyp Armband Längd: 195 x 20.
Bezel: Guld-ton cutwork bezel med svart emalj lysande minuter markerade topp Band typ: Rostfritt stål Diameter: 47 x 41 mm Vad gör denna åtgärd? Lyser i mörkret: Ja Titta Lås: Säkerhet Lås Glas: safirglas Crown: 18k gult guld pläterad stål cutwork krona med Rolex logotyp Mål Tjocklek.
Kunde inte hålla mig, var tvungen att fortsätta konversationen, men har anmält till blocket
Men dom är borta!
Den vill jag ha 3200kr
18kr Guldpläterad.
Automatik .....
"Jag har inte beställt boxen! Men jag kan göra det! Den kostar lite pengar 300kr.
Här kommer info:
Baksida: Rostfritt stål push-in målet med grönt Rolex gravyr stämpel Kön: Män Movement: (Automatic) Kvalitet: Japanska Miyota Band Färg: Tvåfärgad.
Mål: Borstat rostfritt stål Armband: Två tonade borstad och guld ton rostfritt stål länk armband med Rolex gravyr fold-in spänne visar Rolex logotyp Armband Längd: 195 x 20.
Bezel: Guld-ton cutwork bezel med svart emalj lysande minuter markerade topp Band typ: Rostfritt stål Diameter: 47 x 41 mm Vad gör denna åtgärd? Lyser i mörkret: Ja Titta Lås: Säkerhet Lås Glas: safirglas Crown: 18k gult guld pläterad stål cutwork krona med Rolex logotyp Mål Tjocklek.
Inte för att vara elak mot Dr. Watch men har några synpunkter på denna:
1: Klockan är inte opolerad. Verkligen inte.
2: Visarna och tavlan ser utbytta ut? "Fin patina" är det i alla fall inte vad jag kan se.
3: Priset är lite högt. Visst att det är fullset men 52 000:- är den inte värd i mina ögon.
Men dom är borta!
Den vill jag ha 3200kr
18kr Guldpläterad.
Automatik .....
Här kommer info:
Klocka hos Dr Watch, vad tycker ni? Bra köp? Komplement till min SD. http://www.drwatch.se/watches.asp?id=1462&pic=1
Ser inte riktigt på bilderna, men är den hårt polerad? Framförallt på låset...
Hör av er!
I för sig ingen annons, men en bekant skickade den här bilden på en Classic fusion Chronograph. Jag påpekade om den verkligen var äkta för att den vänstra subdialen går upp till 60 medan på alla motsvarande modeller på hublots hemsida med hublots HUB 1143-urverk, så går den bara till 30.
Fick då följande svar: "Hahaha den är inte falsk, ser du inte att den är äkta kan du inte mycket om klockor"
I för sig ingen annons, men en bekant skickade den här bilden på en Classic fusion Chronograph. Jag påpekade om den verkligen var äkta för att den vänstra subdialen går upp till 60 medan på alla motsvarande modeller på hublots hemsida med hublots HUB 1143-urverk, så går den bara till 30.
Fick då följande svar: "Hahaha den är inte falsk, ser du inte att den är äkta kan du inte mycket om klockor"
Tänk vilka klantskallar kan inte ens göra en kopia någorlunda rätt . Bara din kollega är salig i sin tro att den är äkta så är väl allt lugnt .Men inte ser den äkta ut för mig ..
Tack för svaren! Skickade bild och förklarade lite kort skillnaderna mellan hans väns klocka och en äkta. Men jag gav upp när han ville att jag skulle "bevisa" att jag hade rätt genom att skicka länk från hublots hemsida, så att han kunde läsa det själv. Suck...