Laplander
Guld
Även en dålig deal är en deal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen över 500k!
Skynda fynda.
Har du lite is i magen så är du inte så långt ifrån…
Någon försöker med den svarta också... När man sömlöst kan glida över till en Lange 1815 Chronograph ryker min 116500...
Bingo ändå om man äger klockan som kortet hör tillVem fan köper ett service-cert?
Jag kan inte tänka mig nån annan anledning än att man vill förfalska serienumret isf och få det till att avse ens egen klocka??
Jösses…
Varför blir det ”bingo” då?Bingo ändå om man äger klockan som kortet hör till
Man går från potentiellt ingen servicehistorik till servad i närtidVarför blir det ”bingo” då?
Det är ju servicegaranti i två år från Rolex så den garantin har ju gått ut. Om klockan är servad så är den ju det. Om den ska säljas så underlättar det ju bara kanske för köpare som kanske är misstänksamma.Man går från potentiellt ingen servicehistorik till servad i närtid
Vissa baklock var dubbelsignerade för att passa med båda referenserna, alltså kan detta boettlock vara korrekt både till 2990 och 2996Detta kan väl inte vara rätt på ett boettlock från Omega. Referens 2990 1 ska det väl stå. 2996 1 SC bör väl vara referensen med sekundvisaren i mitten. Dessutom två referenser på samma boettlock.
Kan någon upplysa honom om att han säljer för billigt?
Lite av min Graal ..men måste nog spara någon månad tillGaranterad avkastning, skynda fynda (!!!)
Byter gärna in Rolex sportmodeller står det i annonsen! Säkerligen om dem är rimligt prissattaGaranterad avkastning, skynda fynda (!!!)
Jag håller med, jag tyckte dock den var dyr när den kostade 400k ocksåLite av min Graal ..men måste nog spara någon månad till
Carl Mannheimer är i övrigt en hyvens prick
Med tanke på att LW har en oanvänd för 250K så känns denna lite överprisad ja..Här tog man i så man sprack!
Man undrar hur puckon som dessa tänker. Större chans att vinna 315k på triss än att få klockan såld. Dåliga investerade 30kr i annonskostnad.Här tog man i så man sprack!
Behovs ju bara en enda person som tycker det ar ok sa ar affaren klar och alla nojda.Man undrar hur puckon som dessa tänker. Större chans att vinna 315k på triss än att få klockan såld. Dåliga investerade 30kr i annonskostnad.
Ja pengatvätt vore nog den enda rimliga förklaringen. Annars kan du ju gå in på chrono24 eller valfri gråis och köpa hem en ny batgirl för 250k.Behovs ju bara en enda person som tycker det ar ok sa ar affaren klar och alla nojda.
Kanske annonsen riktar sig till en viss kundgrupp som garna handlar for kontanter?
Det är väl typ "går det så går det..."Man undrar hur puckon som dessa tänker. Större chans att vinna 315k på triss än att få klockan såld. Dåliga investerade 30kr i annonskostnad.
Ja pengatvätt vore nog den enda rimliga förklaringen. Annars kan du ju gå in på chrono24 eller valfri gråis och köpa hem en ny batgirl för 250k.
Haha, ja! Rätta mig om jag har fel men visst fan började just den där på 180k!? Typiskt, där hade man ju kunnat spara 70k…Säljes - Rolex GMT Master II 126710BLNR - 2021 - 260tkr
777CHRONOS är baserad i Stockholm. http://777chronos.com https://klocksnack.se/threads/777chronos.83091/ Unworn Rolex GMT Master II on a Jubilee bracelet. Brand: Rolex Model: 126710BLNR Movement: 3285 - automatic Functions: time, date, GMT-hand Features: black and blue bezel Case...klocksnack.se
Den här rackarn har ju tangerat 250tkr nu så investeringsmöjlighet 3..2..1!
”Spara”Haha, ja! Rätta mig om jag har fel men visst fan började just den där på 180k!? Typiskt, där hade man ju kunnat spara 70k…
Haha, ja! Rätta mig om jag har fel men visst fan började just den där på 180k!? Typiskt, där hade man ju kunnat spara 70k…
Han tycks ha en del dinkor men verkar inte rea ut lagret.Undrar just om man kan höra av sig bara för att gapskratta åt priset
Han säljer även lite annat med framtidens priserUndrar just om man kan höra av sig bara för att gapskratta åt priset