Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt galet. Var det inte nåt sånt gummi som gick för runt 40k på någon auktion för ett tag sen också?man slutar aldrig förundras över priserna på dom här gummi-stumparna. meeeeen, don't hate the player - hate the game.
Beg priserna ligger väl runt 50 sek, den på kaplans gick väl för 44k exkl. Provision har jag för migHelt galet. Var det inte nåt sånt gummi som gick för runt 40k på någon auktion för ett tag sen också?
Fyfan, då behöver man bara 10-15 gummiarmband så är dom lika mycket värda som klockan.Beg priserna ligger väl runt 50 sek, den på kaplans gick väl för 44k exkl. Provision har jag för mig
Finn fem fel.Hmmm trodde alla Nautilus var automatiska? Men denna har tydligen annat urverk i och orginal patek verk urplockat??? Men helt fel urverk??
Hmmm trodde alla Nautilus var automatiska? Men denna har tydligen annat urverk i och orginal patek verk urplockat??? Men helt fel urverk??
Hemsidan har iallafall pallplats pa hur man inte ska gora om det ska framsta som ett legitimt foretag.Har Luxury watches öppnat filial på Marbella
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Rolex Daytona Green/Money Dial https://www.blocket.se/annons/skane/rolex_daytona_green_money_dial/99752278
Inflation2 mille för en Platona också, verkar stämma överens med C24… vad är det som händer?
Du och aven jag som har for lite pengar/ar for snala. Vi hanger inte med i hur fort det gar uppat.2 mille för en Platona också, verkar stämma överens med C24… vad är det som händer?
Det känns ju mer som att man borde gå över till fysiskt guld vid sådana tillfällen.Du och aven jag som har for lite pengar/ar for snala. Vi hanger inte med i hur fort det gar uppat.
Speciellt nar borser skakar och det kanske blir ett rejalt krig. Da vill man halla i fysiska foremal
Det här känns seriöst
9500 blev 4900 på Blocket, fast säljes även på Tradera för 7500
Nypris under 3000 för någon månad sen
Ursäkta OT men utannonseras som Rolex ring…. WTF?
Med det priset känns det ju som ett bra alternativ till en Daytona iaf om det bara är lite bling och kronan man är ute efter.
For 350kr undrar jag om mitt finger blir gront eller tom svart och ramlar av efter ett tag....Ursäkta OT men utannonseras som Rolex ring…. WTF?
Med det priset känns det ju som ett bra alternativ till en Daytona iaf om det bara är lite bling och kronan man är ute efter.
Klockorna kan behöva rengöring med tanke på hur dator m.m. ser ut.
Fråga @Highvalley, han har koll på allt sånt haha!Undrar hur många limpor man får röka innan man blir belönad med Princeklockan...
250 000 st, sedan damp den ner i brevlådan automagiskt.Fråga @Highvalley, han har koll på allt sånt haha!
Dagens köptips!
Klockor
Utropspris: 90 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-03-12 14:14:55. Köp & sälj begagnade & oanvända Armband på Tradera.www.tradera.com
Klockorna kan behöva rengöring med tanke på hur dator m.m. ser ut.
Vet inte vad som var värst i den här annonsen. De äckliga Rolexkopiorna, den nästan obegripliga annonstexten eller den mysiga "patinan" på laptopen?
Certinan till vänster kanske rentav var äkta? Då var ju 225 spänn helt ok, om man inte är rädd för stelkramp.