• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

När man ska sälja nipple covers men hamnar i klockträsket...
Screenshot_20220307-182149_Tradera.jpg
Screenshot_20220307-182216_Tradera.jpg

Upp till var och en att begära så mycket man tycker är rimligt eller att betala därefter.
Men känns ändå rätt oskönt att dra till med 200% på list. LW framstår (nästan) som rena fyndlådan (speciellt på ett entusiastforum).

Upp till var och en att begära så mycket man tycker är rimligt eller att betala därefter.
Men känns ändå rätt oskönt att dra till med 200% på list. LW framstår (nästan) som rena fyndlådan (speciellt på ett entusiastforum).

Det mesta kring Rolex och dess priser är rent trams idag. Jag har helt gått ifrån märket pga detta. Folk vill ha och betala för något som är svårt att få, skulle lika gärna kunna vara Tag Heuer om tilldelning/kö och andrahandsvärdet var som Rolex. Det handlar inte om Rolex längre, det handlar om att få något som är eftertraktat och stiger i pris, en investering.

Senast ändrad:
Vilken deal!! Killen har hittat guld 😂😂😂😂

Jag skäms när folk lägger ut sånt här. Typ den ända rolex ( med dessa val ) jag inte skulle betala premium på.

ingen som sitter på en Royal oak eller daytona och vill byta med stackarn?

Bilagor

• 1D163E4A-A270-4B7C-827B-A64E47271E25.png
    1D163E4A-A270-4B7C-827B-A64E47271E25.png
    162.2 KB · Visningar: 23
  • 463E7175-7CE1-4C2D-9864-B3BA80D65EC3.png
    463E7175-7CE1-4C2D-9864-B3BA80D65EC3.png
    68.8 KB · Visningar: 25
Vilken deal!! Killen har hittat guld 😂😂😂😂

Jag skäms när folk lägger ut sånt här. Typ den ända rolex ( med dessa val ) jag inte skulle betala premium på.

ingen som sitter på en Royal oak eller daytona och vill byta med stackarn?
Hade kanske inte köpt just denna men gillar ändå modellen, tycker att det gröna gör sig bra mot guldet. Men är det inte väldigt fult med ett enda stavindex på urtavlan? Ser ut som att någon gjort fel i produktionen

Hade kanske inte köpt just denna men gillar ändå modellen, tycker att det gröna gör sig bra mot guldet. Men är det inte väldigt fult med ett enda stavindex på urtavlan? Ser ut som att någon gjort fel i produktionen
Fluted bezel och jubileelänk Hade varit mycket bättre. Tavlan är snygg till rosé också.

kan ligga något i det du säger!

Säkert inget tokigt med annonsen, men alltså denna klocka?! Perfekt substitut till BB58 med dess grymma proportioner.
58mm exkl krona (70mm inkl krona), 23mm tjock och det bästa, den väger ynka 490g🤣
D0FD0491-18C8-4845-95C0-478040C0786D.jpeg
98378DEA-6E77-41D6-B4C1-F55D413C604C.jpeg
Urmakaren plockade en gång fram en Invicta som en kund hade lämnat in och sa -känn på den här vikten! Låg runt halvkilot vill jag minnas. Helt sjukt! Tydligen finns det folk som går runt med såna där :oops:

Urmakaren plockade en gång fram en Invicta som en kund hade lämnat in och sa -känn på den här vikten! Låg runt halvkilot vill jag minnas. Helt sjukt! Tydligen finns det folk som går runt med såna där :oops:
Har en kollega med något liknande på handleden, brukar undvika att ta samma hiss som honom eftersom maxvikten antagligen är redan är nådd 😅

Tillbaka
Topp