poormans
Guld
kul klocka på stampen
http://www.pantbanken.se/auktioner/...=20&offset=&kontor=&sortering=&listposition=1
http://www.pantbanken.se/auktioner/...=20&offset=&kontor=&sortering=&listposition=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst länk.
Följde en tråd innan, minns inte om det var i den här tråden, var en kille som hade en kompis som hade en misstänkt Hublot-kopia, kompisen hävdade att den var legit, skrev t.o.m. något sms i stil med "om du inte ser att den är äkta så kan du ju inget om klockor", blev nyfiken nu på hur det gått, men hittar inte tråden. Någon som minns?
Det var jag som skrev inlägget. Men har inte hört något mer från honom angående det så har inte koll på hur det gick sen.
En fråga till de kunniga.
Svarta Panerai , dvs de i pvd, dlc och keramik, är boettlocket svart där med?
Som jag misstänkte då... såg nämligen några bratiga stockholmare vid Tylösand igår med vad jag misstänker var en fakedaytona och en svart panna med just metallfärgat boettlock...Ja eller med glas på baksidan
När det gäller 317 hade K-serien PVD:at urverk och glasbaksida. L-serien hade istället sotat glas.En fråga till de kunniga.
Svarta Panerai , dvs de i pvd, dlc och keramik, är boettlocket svart där med?
Skärmbilder, era slappisar!
Har mejlat honom och frågat tidigare..han sa han skrivit fel och att det var en -70.
Gissar att säljaren blandar ihop kronograf och kronometer.Hm.
Var är kronograferna, och var är mervärdet (särskilt på stålisen, om den andra är guld) som jag inte förstår?
Den kan jag inte, ens med en stor portion fantasi, förklara.Absolut, men prissättningen?
Absolut, men prissättningen? Med reservation för att jag inte kan allt (inte ens nära), så känns den lite...annorlunda.
Gissar att säljaren blandar ihop kronograf och kronometer.