Annonstexten får mig att tänka lite på ett hus som jag lade bud på som såldes av ett dödsbo men där en av tre var så otrevlig mot mäklaren att mäklaren avsade sig uppdraget. Den vrånge säljaren skällde ut mäklaren som ens tog emot sånna ”skambud” då han tyckte huset va värt minst en miljon mer. Senast jag hörde nått var det en rätts sak och huset är nu sålt för 500k mindre än jag bjöd. Sånna tragiska människor skjuter sig oftast själva i foten.Ni har säkert sett att den varit ute ett par rundor till på Tradera! Snacka om otrevlig annons! Skulle inte köpa av en sådan säljare oavsett pris; kommer garanterat bli problem. Och jag undrar också vad som hänt med tavlan? Oxiderat så att glansen i siffrorna är borta?
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 199200 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Men tillbaka till Omegan så köper man ju alltid säljaren så oavsett om priset varit rimligt och klockan i önskvärt skick (vilket jag inte tycker den är) så hade jag aldrig gjort affär efter att ha läst det där. Så är helt enig där.