Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan mer info än sådär är det ju halvsvårt att veta om den hör hemma i tråden eller ej. Det måste så klart vara okej att sälja även defekta ur, så länge man inte beskriver dem som något annat.något för den händige (tradera);
![]()
Haha.. ska försöka börja sälja mina aktier med den logiken.Rimligt….
![]()
![]()
Ja jag har kanske missuppfattat trådens syfte lite. Tyckte den var så pass vanvårdad att den kvalade in men annars var det inget tokigt.Utan mer info än sådär är det ju halvsvårt att veta om den hör hemma i tråden eller ej. Det måste så klart vara okej att sälja även defekta ur, så länge man inte beskriver dem som något annat.
A men för fan!Den här är ju snygg, Seiko-kopia, och dessutom olika klockor på bilderna. Anmälde den häromdagen men dök upp igen. Folk är inte kloka.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, jäkligt märklig annons.A men för fan!
T.o.m en 4 åring kan se att det är en fake klockan
Det är väl skojaren i Borås!?10k över retail?
![]()
Är det verkligen så lång väntetid på Tudor BB58 Coke att man kan försöka kränga den för 10k över list?10k över retail?
![]()
Precis min tankeÄr det verkligen så lång väntetid på Tudor BB58 Coke att man kan försöka kränga den för 10k över list?
Den enda väntetiden på dessa är ifall de är slut i butik och behöver beställas hem.Är det verkligen så lång väntetid på Tudor BB58 Coke att man kan försöka kränga den för 10k över list?
Då kan man alltså spara 10k på att köpa den från Bergströms Ur i GöteborgDen enda väntetiden på dessa är ifall de är slut i butik och behöver beställas hem.
Nej det är det inte. Jag kan förstå att man säljer över retail för bb58 burgundy och bb68 som är splitternya, det har jag inget problem med. På en klocka som släpptes för ett år sen däremot...Är det verkligen så lång väntetid på Tudor BB58 Coke att man kan försöka kränga den för 10k över list?
Jo, jag har problem med det med! Fått intrycket att Tudor haft en stor mängd klockor klara till W&W och pumpar ut som bäst till alla AD nu. Tänker att vill man ha en röd BB58 så kan man nog få en inom en månad eller så? Vad gäller BB58 GMT så klämde jag på den hos Bersgtröms i Juli förra året, lite till min förvåning så gick det utmärkt att köpa exemplaret jag höll i handen.Nej det är det inte. Jag kan förstå att man säljer över retail för bb58 burgundy och bb68 som är splitternya, det har jag inget problem med. På en klocka som släpptes för ett år sen däremot...
Så lät det inte för mig hos Bergströms, men det är skillnad på folk och folkJo, jag har problem med det med! Fått intrycket att Tudor haft en stor mängd klockor klara till W&W och pumpar ut som bäst till alla AD nu. Tänker att vill man ha en röd BB58 så kan man nog få en inom en månad eller så? Vad gäller BB58 GMT så klämde jag på den hos Bersgtröms i Juli förra året, lite till min förvåning så gick det utmärkt att köpa exemplaret jag höll i handen.
Detta var i Malmö faktiskt och inte i Gbg. Kan inte kommentera mer. Denna gick att köpa, testade Bruce Wayne (Rolex GMT grå/svart) som inte gick att köpa.Så lät det inte för mig hos Bergströms, men det är skillnad på folk och folkTur att det finns andra ADs som löser direkt.