• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Är det verkligen så lång väntetid på Tudor BB58 Coke att man kan försöka kränga den för 10k över list?
Nej det är det inte. Jag kan förstå att man säljer över retail för bb58 burgundy och bb68 som är splitternya, det har jag inget problem med. På en klocka som släpptes för ett år sen däremot...

Nej det är det inte. Jag kan förstå att man säljer över retail för bb58 burgundy och bb68 som är splitternya, det har jag inget problem med. På en klocka som släpptes för ett år sen däremot...
Jo, jag har problem med det med! Fått intrycket att Tudor haft en stor mängd klockor klara till W&W och pumpar ut som bäst till alla AD nu. Tänker att vill man ha en röd BB58 så kan man nog få en inom en månad eller så? Vad gäller BB58 GMT så klämde jag på den hos Bersgtröms i Juli förra året, lite till min förvåning så gick det utmärkt att köpa exemplaret jag höll i handen.

Jo, jag har problem med det med! Fått intrycket att Tudor haft en stor mängd klockor klara till W&W och pumpar ut som bäst till alla AD nu. Tänker att vill man ha en röd BB58 så kan man nog få en inom en månad eller så? Vad gäller BB58 GMT så klämde jag på den hos Bersgtröms i Juli förra året, lite till min förvåning så gick det utmärkt att köpa exemplaret jag höll i handen.
Så lät det inte för mig hos Bergströms, men det är skillnad på folk och folk 😁 Tur att det finns andra ADs som löser direkt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp