• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Jag har sällan sett något annat än möjligtvis Daytona med baguetter gå för listpris eller mer när det kommer till diamanter. Skulle vara intressant att se hur många av dessa som faktiskt sålts till en riktig köpare och inte gråhandlare.
Fattigsverige är ju helt fel marknad för dessa ur.
Finns det tio potentiella köpare i hela landet,borträknat turister,tro?

Kina Rysslans Sydostasien Mellanöstern LasVegas Miami etc är var marknaden finns.

Kina Rysslans Sydostasien Mellanöstern LasVegas Miami etc är var marknaden finns.
Det sjukaste i sammanhanget är snarare att människan väljer att annonsera ut den på blocket av alla ställen….

Ptjae, det finns uppenbarligen två personer här som tycker den är cool. Men ja målgruppen är absolut inte Sverige så det är lite weird att slänga ut den på Blocket. Undrar om man kan få köparskydd.

Förmodligen företagskonto så det kostar noll extra att lägga ut den med.
Och någon med släkt utomlands kan ju se och tipsa etc.

All publicitet är bra. Även dålig
Visserligen. Men om jag hade varit i målgruppen (det är jag inte) hade jag nog instinktivt tittat åt ett annat håll om jag hittade en annons på blocket. Men jag har nog lite förutfattade meningar.

Visserligen. Men om jag hade varit i målgruppen (det är jag inte) hade jag nog instinktivt tittat åt ett annat håll om jag hittade en annons på blocket. Men jag har nog lite förutfattade meningar.
Min gissning är att målgruppen för den här klockan har folk som aktivt letar upp extraordinära pjäser typ Jacob & Co-prylar 🤢 och sådär.

Nej jag tror du tänker helt rätt.
De kunder som både vill&kan köpa en sådan hittar du inte på Blocket

En lapp på KungligaOperans toalett ger förmodligen fler seriösa svar än Blocketannonsen

Nej jag tror du tänker helt rätt.
De kunder som både vill&kan köpa en sådan hittar du inte på Blocket

En lapp på KungligaOperans toalett ger förmodligen fler seriösa svar än Blocketannonsen

Känns väl iofs inte helt Knugliga Operan-kompatibel heller.
En fint laminerad A4 på receptionsdisken på Grand i början/mitten av juni?
Fast njae, det är nog inte mycket mer rätt…
En anslagstavla i Båstad under tennisveckan kanske? Den lär väl säljas till någon av de inresta, men så länge det är en svensk marknadsplats så lär det ju räknas.
Skämt åsido… Tycker den är svincool, men fan vet om det ens finns tio presumtiva köpare i gamla Svedala.

Tillbaka
Topp