• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Ligger fortfarande en fake Oris uppe. Anmält den ett par dagar i rad nu.. Men men ibland är de snabba iaf.
IMG_6727.jpeg

Jo, det där är en "Mumbai" Oris.
Inte en penal som är Oris på den 😅

Jag anmälde den också nu.

Senast ändrad:
Är inte grejen med Mumbai specials att dom består till viss del av original fast ihopplockat från massa olika ref?

Det finns säkert varianter som har någon Oris Dna i sig, men de flesta har någon egen variant av tavla (målad), visare jag aldrig sett, alltid 17 Jewels Shockproof verket, vilket är ett standard verk som kan köpas överallt.
Så det är nog inte så mycket Oris i dom :)

Det finns säkert varianter som har någon Oris Dna i sig, men de flesta har någon egen variant av tavla (målad), visare jag aldrig sett, alltid 17 Jewels Shockproof verket, vilket är ett standard verk som kan köpas överallt.
Så det är nog inte så mycket Oris i dom :)
Nej just den där ser helt sjuk ut. Tänker mer på alla konstiga franken-seikos som man ser regelbundet.

Tillbaka
Topp