• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Inte i Sverige men den här var bara för mycket för att jag ska låta den passera okommenterad... Det var den värsta stensättning jag sett i mitt liv - klockan är helt förstörd. Kanske kan sälja urvärket men resten är ju skräp 😒

1762331350879.png
Ser ut som att någon har applicerat lim på boetten och kastat en näve grus på den

Inte i Sverige men den här var bara för mycket för att jag ska låta den passera okommenterad... Det var den värsta stensättning jag sett i mitt liv - klockan är helt förstörd. Kanske kan sälja urvärket men resten är ju skräp 😒

1762331350879.png

Man borde stämma alla som förstör klockor och sätter aftermarket-diamanter på dem - i det här fallet kan man nog hoppa över hela rättsprocessen och plocka fram giljotinen direkt😅
Hade varit betydligt billigare att köpa klockan från Temu. Kvalité och andrahandsvärde hade varit ungefär det samma…

1762331350879.png

Man borde stämma alla som förstör klockor och sätter aftermarket-diamanter på dem - i det här fallet kan man nog hoppa över hela rättsprocessen och plocka fram giljotinen direkt😅

När man sitter ett par rundor in i fredags-AW:n och chefen ringer… ”Du vet den där Santosen? Kunden kommer förbi och plockar upp den tidigt på söndag. Är den klar?”
…och du inte ens börjat på klockjäveln.

Fler än jag som tycker denna ser fishy ut? 🤔
Klockan känns off samt att varför ligger ett väldigt gammalt Warrantycard i boxen för en klocka som ska vara av senare generation..

Fler än jag som tycker denna ser fishy ut? 🤔
Klockan känns off samt att varför ligger ett väldigt gammalt Warrantycard i boxen för en klocka som ska vara av senare generation..

Färgen är helt off och det här är ju inte ett 8800-verk 😂

1000011685.jpg

Japp anmält! Bra och ställa dessa mot väggen.. visst man kan ju köpt något i god tro att den skulle vara äkta men när de börjar hitta på historier och byter ut utlåtandet från Pantlån. Då det stod 2020 först och sen ändrades till 2014 då kände jag bara att nej den här pajasen försöker bara blåsa någon

Tillbaka
Topp