• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Tradera tar väl 10% i kommission? Dvs han går +-0 på den affären 🫣

4749.jpg
Ja, men max 200 kr.

Nej, jag tror man kan klicka på "sälj vidare" direkt på sin köpsida. Garanterat det han gjort.
Jo, måste vara så. Min egna historik av klockaffärer med danskar på Tradera tyder på att 100% är dumma i huvudet 😁 Köpt en klocka av en dansk som blåste mig då det saknades typ 5 länkbitar som jag aldrig fick. Anmälde honom till Tradera utan resultat. En annan dansk köpte en klocka av mig men vägrade sen betala, hittade i efterhand på att klockan var repig på bilderna trots nya bilder som tydligt påvisade motsatsen, och blev sen sur för att garantikort inte fanns trots att det var tydligt i beskrivningen från början. Förklarade för mig vad full set innebar trots att jag aldrig påstått att så var fallet. Slutade med att vi avbröt köpet och han ville sen anmäla mig till Tradera för jag inte ville betala hans köpavgift. Så evidensen säger tydligt att danskar på Tradera är dumma i huvudet ☝️

Bara allmänt oskön säljare, klockan såldes häromdagen såg jag för 18K. Använder samma exakt samma bilder och hoppas på att tjäna några få spänn. Att folk orkar.

11866.jpg
Vad gör man inte för 2lax i lågkonjunktur 😂😭.

Jo, måste vara så. Min egna historik av klockaffärer med danskar på Tradera tyder på att 100% är dumma i huvudet 😁 Köpt en klocka av en dansk som blåste mig då det saknades typ 5 länkbitar som jag aldrig fick. Anmälde honom till Tradera utan resultat. En annan dansk köpte en klocka av mig men vägrade sen betala, hittade i efterhand på att klockan var repig på bilderna trots nya bilder som tydligt påvisade motsatsen, och blev sen sur för att garantikort inte fanns trots att det var tydligt i beskrivningen från början. Förklarade för mig vad full set innebar trots att jag aldrig påstått att så var fallet. Slutade med att vi avbröt köpet och han ville sen anmäla mig till Tradera för jag inte ville betala hans köpavgift. Så evidensen säger tydligt att danskar på Tradera är dumma i huvudet ☝️

Vad gör man inte för 2lax i lågkonjunktur 😂😭.
Ändå komisk beskrivning, att han säljer pga att klockan ej används. Annonsen avslutades i fredags, klart han inte använder en klocka som i bästa fall ligger hos posten vid det här laget.

Uret blev taget ud af butikken i 2022 og købt brugt af mig i 2026. Besluttede at sælge det nu, da det ikke får meget brugstid i disse dage.

Tillbaka
Topp