alec_trevelyan
Basic
Apropå på eventuella överpriser: https://www.tradera.com/item/342155/646375507/super-fin-vintage-ur-casio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuka är att folk köper från den säljaren.Apropå på eventuella överpriser: https://www.tradera.com/item/342155/646375507/super-fin-vintage-ur-casio
Sjuka är att folk köper från den säljaren.
Fattar inte varför det helt plötsligt dyker upp massa random bilder på så många annonser på Blocket. Har det blivit svårare att välja bilder eller vad är det som händer??Har aldrig sett en sådan Chronomat Evo förut.
![]()
![]()
Breitling Evolution i fint skick / Cert / Box / år 2007 säljes i Stockholms stad | Blocket
25500 kr - Klockor - Kista, Hässelby, Vällingby, Spånga - Breitling Evolution i fint skick.Oerhört fin och robust klocka. Breitling Chronomat Evolution Ref...www.blocket.se
Hahaha detta är första gången jag ser det. Men föregående bilder är ju på klockan och ett vinglas. Så det kanske laddats upp bilder när vinglaset tömts?Fattar inte varför det helt plötsligt dyker upp massa random bilder på så många annonser på Blocket. Har det blivit svårare att välja bilder eller vad är det som händer??
Jag har sett det på massor av annonser senaste, säg, månaden så någon form av trend är det ju...Hahaha detta är första gången jag ser det. Men föregående bilder är ju på klockan och ett vinglas. Så det kanske laddats upp bilder när vinglaset tömts?![]()
Jopp! Det nya hetaJag har sett det på massor av annonser senaste, säg, månaden så någon form av trend är det ju...
Provade lägga ett bud men lägsta acceptable är 103999Då kör vi igen.
Om jag varit säljaren (alltså dödsboet) och googlade litet skulle jag nog vara besviken att mitt ombud missat Railmasten-toppen genom att bete sig som skit på tradera/blocket och ha orimliga priser.
![]()
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 129999 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Det är väl inte helt off? Jag är inte helt uppdaterad här, men Bukowskis sålde en för något år sedan för 110 plus slag. Den hade länk, och drygt 20 för länken kanske inte är så dåligt? Har för mig att den länken var rätt dålig, så ändlänkarna borde ha varit det största värdet. Men jag kan vara lite ute och cykar här.Provade lägga ett bud men lägsta acceptable är 103999![]()
Ingen aning om värdet, tänkte det var kul att prova…men även om det är bra / rätt värde - med den attityden från säljaren, de har väl provat ett tag nu oxå…Det är väl inte helt off? Jag är inte helt uppdaterad här, men Bukowskis sålde en för något år sedan för 110 plus slag. Den hade länk, och drygt 20 för länken kanske inte är så dåligt? Har för mig att den länken var rätt dålig, så ändlänkarna borde ha varit det största värdet. Men jag kan vara lite ute och cykar här.
Det är väl inte helt off? Jag är inte helt uppdaterad här, men Bukowskis sålde en för något år sedan för 110 plus slag. Den hade länk, och drygt 20 för länken kanske inte är så dåligt? Har för mig att den länken var rätt dålig, så ändlänkarna borde ha varit det största värdet. Men jag kan vara lite ute och cykar här.
Håller med där också. Som jag skrev förut så tror jag säljaren missade toppen pga dum.Jag tror faktiskt att ”något år sedan” är ganska relevant i detta fallet.
Railmasters var väldigt hajpade ett tag och har sedan dess backat en del.
Hade inte betalat 104.000 kr för den.
Skönt sätt att bära klocka. Täcker halva handryggen.Inget fel på annonsen, men herrejäklar![]()
![]()
Aldrig förut har 46mm sett så stort ut.Skönt sätt att bära klocka. Täcker halva handryggen.![]()
Sicka priser, den som har mest humana priser på Oris, är väl dina på foratÄndå vettigt att "köp nu" priset ligger 7000 över vad man kan köpa den för i butik.
Dessutom begagnad...
![]()
Oris Divers Sixty-Five – Reference 01 733 7707 4053 (2020)
Pris: 37489 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Sicka priser, den som har mest humana priser på Oris, är väl dina på forat![]()
Idiotens moder är alltid gravid.Ändå vettigt att "köp nu" priset ligger 7000 över vad man kan köpa den för i butik.
Dessutom begagnad...
![]()
Oris Divers Sixty-Five – Reference 01 733 7707 4053 (2020)
Pris: 37489 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com