• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Har aldrig sett en sådan Chronomat Evo förut.

Screenshot 2025-08-04 at 07.40.38.png

Har aldrig sett en sådan Chronomat Evo förut.

Screenshot 2025-08-04 at 07.40.38.png

Fattar inte varför det helt plötsligt dyker upp massa random bilder på så många annonser på Blocket. Har det blivit svårare att välja bilder eller vad är det som händer??

Fattar inte varför det helt plötsligt dyker upp massa random bilder på så många annonser på Blocket. Har det blivit svårare att välja bilder eller vad är det som händer??
Hahaha detta är första gången jag ser det. Men föregående bilder är ju på klockan och ett vinglas. Så det kanske laddats upp bilder när vinglaset tömts? :D

Då kör vi igen.
Om jag varit säljaren (alltså dödsboet) och googlade litet skulle jag nog vara besviken att mitt ombud missat Railmasten-toppen genom att bete sig som skit på tradera/blocket och ha orimliga priser.

Då kör vi igen.
Om jag varit säljaren (alltså dödsboet) och googlade litet skulle jag nog vara besviken att mitt ombud missat Railmasten-toppen genom att bete sig som skit på tradera/blocket och ha orimliga priser.

Provade lägga ett bud men lägsta acceptable är 103999 😱

Provade lägga ett bud men lägsta acceptable är 103999 😱
Det är väl inte helt off? Jag är inte helt uppdaterad här, men Bukowskis sålde en för något år sedan för 110 plus slag. Den hade länk, och drygt 20 för länken kanske inte är så dåligt? Har för mig att den länken var rätt dålig, så ändlänkarna borde ha varit det största värdet. Men jag kan vara lite ute och cykar här.

Det är väl inte helt off? Jag är inte helt uppdaterad här, men Bukowskis sålde en för något år sedan för 110 plus slag. Den hade länk, och drygt 20 för länken kanske inte är så dåligt? Har för mig att den länken var rätt dålig, så ändlänkarna borde ha varit det största värdet. Men jag kan vara lite ute och cykar här.
Ingen aning om värdet, tänkte det var kul att prova…men även om det är bra / rätt värde - med den attityden från säljaren, de har väl provat ett tag nu oxå…

Jag tror faktiskt att ”något år sedan” är ganska relevant i detta fallet.
Railmasters var väldigt hajpade ett tag och har sedan dess backat en del.
Hade inte betalat 104.000 kr för den.

Jag tror faktiskt att ”något år sedan” är ganska relevant i detta fallet.
Railmasters var väldigt hajpade ett tag och har sedan dess backat en del.
Hade inte betalat 104.000 kr för den.
Håller med där också. Som jag skrev förut så tror jag säljaren missade toppen pga dum.

Skulle man sälja den som gick på bukowskis nu idag så kanske det skulle löna sig att splitta länk och klocka?

Tillbaka
Topp