Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt den jag tänkte på när jag läste annonsen
Satan va ful! ..annons borta nu i alla fallFin modell. Undrar vilken det är. Annons anmäld.
![]()
![]()
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4138 annonserwww.blocket.se
Ja ibland jobbar Blocket riktigt fort.Satan va ful! ..annons borta nu i alla fall![]()
Så sant.. tackhttps://www.careofcarl.se/sv/omega-...kZzAkdDE3NTUxNzExNjIkajYwJGwwJGgxNDc5Mjc3ODE4
Här blev det lite tokigt med boxen @CareOfCarl , har nog förväxlats med boxen som finns på bild till nya speedyn som ni också säljer!
Trevlig box dockVilken himla bra bild. Skicket syns perfekt! Tur att personen tagit 3 bilder på kartong och klocklåda istället för iaf en bild på klockan i fokus.
![]()
![]()
Frederique Constant Vitality säljes i Stockholms stad | Blocket
4500 kr - Klockor - Älvsjö, Farsta, Vantör - Lite använd. Är testad. Med alla tillbehör, fungerar felfritt.www.blocket.se
Ett beggat i bra skick går väl på ca 5k?
En bra äkta ligger la där. Denna ser ut att vara från kinaEtt beggat i bra skick går väl på ca 5k?
Aha, funderade inte så mycket på om det var äkta eller inteEn bra äkta ligger la där. Denna ser ut att vara från kina
En äkta är väl också från tjina?En bra äkta ligger la där. Denna ser ut att vara från kina
Undra varför man inte lagt ut den på k/s här om man nu hänvisar till sina referenser härifrån
![]()
![]()
Förlåt men den här känns väl ändå inte äkta… eller?
Presidentlänk med dålig passning och glaseringen ser väl ändå sådär ut.
…eller?
Pinsamt kass bild ocksåFörlåt men den här känns väl ändå inte äkta… eller?
Presidentlänk med dålig passning och glaseringen ser väl ändå sådär ut.
…eller?
Tror att jag sett den där annonseras nån annanstans också.
Presidentlänken är AM, men original skulle också finnas.
Bortsett från det tror jag inte att det egentligen är några knasigheter.
Pinsamt kass bild också
Rimligt, vem gör?Han verkar inte gilla jidder?
Desinformation och trams men det vet du väl?En äkta är väl också från tjina?
Desinformation och trams men det vet du väl?
Tänkte mer på den här typen av grejer än folkrepublikens egna skrika gråta sparka i golvet-kampanjAuch - faktumet har alltid legat i bakhuvet. aldrig avgjort ägandet, men ändå…
![]()
Inte första gången den är på tal.Vad är detta? Unik gravering ja, men vad är det för hittepå?
![]()
TAG HEUER 1000 – 980.006N "JUMBO" 42MM
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-08-25 17:35:10. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
![]()
![]()
Ok, missat den tidigare. Men märklig, måste ju vara nån hemmapulare som fått feeling med sin Dremel? Aldrig sett nåt liknande.Inte första gången den är på tal.
Bra markera för alla "stödköp" du fått göra hos din lokala Rolex AD för att få stå på listan!Ok, missat den tidigare. Men märklig, måste ju vara nån hemmapulare som fått feeling med sin Dremel? Aldrig sett nåt liknande.
Det har bara gått en vecka, min vän, sådana här saker tar tid.@CareOfCarl annonsen här på forumet har fortfarande speedmasterlådan
Jag visste att min samling av Dressman påsar skulle ge avkastning en dagJag killgissar att posörmarknaden ändå är betydligt större.