Man får passa sig för mr fitness
Undrar om han använder sin köksvåg för att väga guldet i klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får passa sig för mr fitness
Ska dock bli spännande att se vad de landar på nu när de kommer läggas ut på löpande band. Tror det kommer vara enorm hype i början och blir inte alls förvånad om de går för över 70. Hade dock gått utanför Sveriges gränser om jag var hanHaha. Tydligen "har han bud" på 70.000:- just nu![]()
100%Undrar om han använder sin köksvåg för att väga guldet i klockan?
Ska dock bli spännande att se vad de landar på nu när de kommer läggas ut på löpande band. Tror det kommer vara enorm hype i början och blir inte alls förvånad om de går för över 70. Hade dock gått utanför Sveriges gränser om jag var han![]()
Du kanske har rätt. Tycker det är svårgissat. Tänker bara på vad de ”vanliga” har sålts för vid släpp och att det är många som samlar på dom.Kommer aldrig säljas i närheten av dem pengarna.
Det är väl @KineticNord :s klocka som låg ute på annons på K&S?Har lagt ut min 2201.50 på tradera och gjorde en spaning på andra marknadsplatser.
liten varning för denna blocket där säljaren i både rubrik och text hävdar att det är 42mm versionen medans certifiktatet tydligt klargör att det är 2200.50, vilket är 45mm..
Japp.Det är väl @KineticNord :s klocka som låg ute på annons på K&S?
Annonsen verkar vara borttagen nu så jag kan inte svara, det var inte jag som lade ut den på Blocket i alla fall.Det är väl @KineticNord :s klocka som låg ute på annons på K&S?
Läskigt! Det var dina bilder i annonsenAnnonsen verkar vara borttagen nu så jag kan inte svara, det var inte jag som lade ut den på Blocket i alla fall.
Jag har sålt klockan via KS nu.
Jaha, till och med mina bilder alltså. Scam då, bra att någon såg det.Läskigt! Det var dina bilder i annonsen
När sålde du den ?Jaha, till och med mina bilder alltså. Scam då, bra att någon såg det.
Men det tråkiga är ju att annonsen försvann efter att det postades här, så personen verkar ju hänga på forumet.
Någon dag sedan.När sålde du den ?
Men, du har ju bifogat cert i din annons här på KS - och där framgår det att modellen är 2200.50 så hur är det?Jaha, till och med mina bilder alltså. Scam då, bra att någon såg det.
Men det tråkiga är ju att annonsen försvann efter att det postades här, så personen verkar ju hänga på forumet.
Misstänkte att det hände och därav mitt "radera" inlägg - då jag backade på att spekulera öppetNu är klockan ute till försäljning igen med korrekt info, affären är backad och köparen återbetalad.
Tråkigt och slarvigt av mig, dock ett ärligt misstag.
Jag hoppas att transparens kring detta och mitt renommé på forumet räcker för att upprätthålla trovärdighet i affärer. Kolla gärna min GG tråd.
Sen eftersom varje köpare är utvald och Swatch Group vet vem som får vilket limiterings nr. Så lär alla säljare som går att spåra via annonsbilder eller text bli svartlistade forever. På sådana här saker har SG garanterat bra koll på annons sajter som blocket och tradera och motsvarande i andra länder.Kommer aldrig säljas i närheten av dem pengarna.